Det är mycket tyst,dom är antingen i chock eller så vill uppfödarkräken inte erkänna vad dom avlat fram.Plötsligt önskar jag att jag inte blivit utslängd ur trubbnosgrupperna. Det hade varit roligt att få ta del av vad som skrivs nu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är mycket tyst,dom är antingen i chock eller så vill uppfödarkräken inte erkänna vad dom avlat fram.Plötsligt önskar jag att jag inte blivit utslängd ur trubbnosgrupperna. Det hade varit roligt att få ta del av vad som skrivs nu.
Nu har dom vaknat, och anledningen till en av dom stoppade hundarna var att,Citat ägaren: Han gick ju ifrån bilen med löptik och i okänd omgivning så det är ju klart att han flåsade
Jag vet inte om jag ska skjuta mig,skratta eller bara lägga ned.
Nu har dom vaknat, och anledningen till en av dom stoppade hundarna var att,Citat ägaren: Han gick ju ifrån bilen med löptik och i okänd omgivning så det är ju klart att han flåsade
För den som vill veta så var vetten Åke.Hedhammar (visst heter han så?)
Trubbnosgrupp ?Nu har dom vaknat, och anledningen till en av dom stoppade hundarna var att,Citat ägaren: Han gick ju ifrån bilen med löptik och i okänd omgivning så det är ju klart att han flåsade
FB fransk bulldog i sverigeTrubbnosgrupp ?
Nej, inte alls.Pratades det något om resultatet av den uppsökande verksamhet som Länsstyrelsen i Skåne gjorde?
FB fransk bulldog i sverige
Skickade förfrågan om medlemskap
Undrar om jag ska försöka? Är nog inte lönt då jag yttrat mig för mycket på Vetbase.Skickade förfrågan om medlemskap
Det är skillnad på skit o pannkaka vet du väl?! Jag blir inte ens insläppt Men mitt tysta alias är med i fralla Sverige så jag kan snoka.Jag är så ond att jag skärmdumpat en hel konversation i en annan trubbnosgrupp där en person som inte skrivit något anmärkningsvärt alls i den gruppen blev utslängd enbart för vad hen skrivit på andra ställen - och det var inte något anmärkningsvärt alls, till skillnad från några av de tillmälen som användes i tråden i fråga. Av folk som naturligtvis fick vara kvar i gruppen.
Kan jag oxå göra, är ju helt ny o inte skrivit någonting än, användarnamnet är Vallis Vallhund.@Dentaku Vilken grupp? Ska infiltrera...
Fick just rapport om att flera trubbnosar stoppades redan i vet.bes pga dålig andning.
Dom fick ju vända i dörren så dom blev strukna.Vad händer resultatmässigt om hunden stoppas i vetbesiktningen? Stryks den helt, blir den diskad eller blir det KEP?