Muninn
varför tror du att jag bara är hemmablind varför skulle han inte kunnat få muskler av att jag börjat rida honom rätt???
måste bara fråga för det känns verkligen som att du menar att jag går i min lilla värld och försöker intala mej hur fin och duktig och musklad min häst är men du försöker väcka mig och inse att nejdu lilla vännen så där ska du minsann inte gå och tro, du ska inte tro att din häst är musklad och fin inte utan inse faktum att den bara är fet och ful
varför kan man inte bara få vara glad över att hästen fått muskler utan att någon skall banka in att nej så är inte fallet utan inse hur jävla fet han är
jag ser hästen i verkligeheten varför skulle jag bara gå och tro att han fått muskler när jag vet att han fått det.
om jag säger såhär då, han har alltid sen jag köpte honom gått på bete eftersom jag inte kunnat lösa det på annat sätt MEN han har aldrig haft så fina muskler över ryggen som han har nu och nu går han inte ens på bete, hur förklarar du det???
det kan inte råka vara som så att jag börjar rida honom på rätt sätt? att han börjar jobba med ryggen och är mogen/stark nog för att bära upp sig nu???
nej så kan de ju inte vara eller hur det måste ju vara att han blivit fetare av ingenting
ursäkta men jag blir jävligt arg när det känns som folk skriver saker för att vara taskiga, även om du inte försöker va taskig kan du ju tona ner dig lite och kanske inte skriva så klantigt.
tack för dina övriga tips.
blir han inte smalare när jag flyttat till nya stallet där han skall få massa kompisar så ska jag ringa veterinär.