Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo, fast säger mer om hullet om man ser övergång bog/hals t ex, även om halsen är tunn. Du vet i den här tråden får du knappast skäll för 'tunn' =)
Fast proteinbrist och tecken på det ropas det ganska snabbt om. Och det är ju en del med tunna halsar som fått den frågan/kommentaren.
Det är en stor och tung häst. Oavsett vad du anser efter att ha sett honom på bild.
kl
2 maj
20 juni
12 november
Hmm... Jag vet inte om det hänt så mycket egentligen? Hästen går i en gräshage som är stor men gräset är sådär hösigt centimeterlångt och ser allmännt tråkigt ut...
Får på detta ca 8kg hösilage med en ts på runt 55%.
Han rids 6 dagar i veckan men kanske inte så hårt?
Genomsnitt 1h/ridpass antingen i skogen eller på banan, i alla gångarter.
Känns som om han skulle behöva ridas hårdare för att arbeta bort "det sista". Men det är också svårt, jag tycker han rids vad han ska ridas idag så...
Svårt det där... Kan dra ner på hösilaget också men jag tror snarare jag gör så att han får behålla den här foderstaten längre in i vinter. Foderstatsprogrammet vill ge honom 4kg till hösilage/dag
Även när han är riktigt slimmad så är han stor. Men eftersom han bär på massa övervikt så måste man vara försiktig med lederna. Han har uttalade problem så jag förstår faktiskt inte varför ni bråkar om detta?