Sv: Uppdrag bantning! Del 3
Jag har jobbat med inridning och utbildning av unghästar. Ridit runt fyra-fem hästar om dagen.
Jag har jobbat med inridning och utbildning av unghästar. Ridit runt fyra-fem hästar om dagen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilken Vet. då?Men om veterinär säger att hon är för tjock så är hon nog det. Bilderna är väldigt smickrande
Tack för bilderna! Vilken skillnad! Vad har du för mål med honom, vad använder du honom till?
Om den besiktigades skulle det stå normalhull mot den slankare hållet
Har svårt att se vilken vet. som helst gradera henne till att ha överhull.
Ingela på täby. Hon vet att ponnyn inte är ett fullblod, men att hon har en del fett att få bort.
Nej hon ska ju inte det... Vilket känns sådär.. Men jag vet inte, det är kanske ingen långtidsbehandling med metaformin? Dock är ju hon sjukt hungrig med metaforminet, men skönt om det hjälper henne med depåerna. Så det är ju både och det där.
Jag vet inte hur hysteriskt man ska vara om man har en Ir ponny som ALDRIG haft tendenser till fång ens?
Jag är galet hysterisk just nu... Alldeles jobbigt hysterisk. Mina alternativ i vinter är att ha betesreducerare och ponny på gräs 8 timmar och inne 16 timmar eller att ha henne 12 timmar i en ruta på 4x4 meter Ingenting blir helt bra förrän snön kommer! Då är liksom frågan - ha en ponny som mår bra psykiskt men ökar risken för fång eller ha en ponny som mår dåligt psykisk men minskad risk för fång?