Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Att den inte längre är övergödd är inte samma som att den är utan depåer.Ja, jag sa ju till axel, minns inte om det var den här tråden eller fångtråden, att han är smalare än han varit på år (när axel tyckte han var fet och hade depåer än) och nu fick jag ju kvitto på att det faktiskt är så och jag inte bara inbillar mig.
Än är det ju lång väg kvar, men ändå skönt att det gått åt rätt håll trots taskiga förutsättningar =)
Delvis KLMin darlings maggjordar börjar hänga nu, i övrigt passar alltid hennes täcken, har megasize
eller ja, vi har alltid superbreda täcken på henne, hon är ju liksom bred även om hon är smal och smärt.
Det är nog ganska ovanligt att man måste medicinera en IR häst. Vad är det för sorts medicin du menar? Vad jag vet så finns det inte ngn mot just insulinresistens. Det finns ngt som man ger tillfälligt för att hästen ska gå ner i vikt (om jag har förstått det rätt). Det enda som hjälper är att banta hästen.