Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grattiiiis!!!Ärtan fick igenom dagens besiktning och om drygt två veckor flyttar hon hit
Grattis! Hvor har du fått kjøpt en sånn forbygel?Jag har tävlat hoppning!!
Haflingern fixar som vanligt, två felfria rundor men den sista var bara tur och mycket snäll häst
Visa bifogad fil 130077
Jag har tävlat hoppning!!
Haflingern fixar som vanligt, två felfria rundor men den sista var bara tur och mycket snäll häst
Visa bifogad fil 130077
Det är en travbrösta som jag satt ett långt ludd på köpte begagnad för typ 70krGrattis! Hvor har du fått kjøpt en sånn forbygel?
Jaa det var min drömhäst när jag var liten så fick jag henne på riktigtHaflinger är ju så snygga alltså
Jaa det var min drömhäst när jag var liten så fick jag henne på riktigt
Men dom ska vara som Jasmin hon är egentligen ingen ”jättelätt” modell men hon är i lagom hull och välmusklad. Blir så ledsen när jag ser alla överviktiga
Har du någon tränarhjälp? Tänker att det är väldigt värdefullt i början med en ny häst och speciellt som den, vad jag förstått, är rätt "grön".I dag har ikke vært noen god dag, verken handterings messig eller når jeg red. Hun dyttet til meg i hodet flere ganger i dag, og når jeg red så dro hun meg først ut av balanse flere ganger, og så stoppet hun flere ganger og ville ikke gå fram når jeg ba om det før jeg kikket til henne med sporene. Føler meg som en ussel heste eier og rytter og var på tanken at hun vil få det bedre hos noen andre. Føler meg som en dritt som blir sint og frustrert når hun er sånn. Trodde jeg hadde vokst av meg sinnet mitt. Skammer meg
Jasmin är registrerad i Tyroler så inget arabblod. Men dom sportigare är jättefina!Ja jag hade ju en lite sportigare variant men han hade en skada så han togs bort som ung.
De sa han var edelbluthaflinger. Jag gillar de som är så ljusa som din med, endel blir ganska mörka.
Hei, har ingen trener for hun har hatt en sene skade, så jeg driver fortsatt med opptrening. Vi får trave nå, så jeg har egentlig bare ridd overganger og serpentiner og øket trav mengden sukksessivt. Hun går bare på banen 1 1/2 dag i uken, og ellers rir vi ut i variert terreng. Jeg har to stykker på stallen som jeg egentlig kan spørre fordi de har masse erfaring med unghester, men jeg har ikke sett noen av dem ri eller trene enda, så jeg har ikke villet spørre før jeg ser hvordan de er. Begge virker veldig "harde" men på samme tid ikke...Har du någon tränarhjälp? Tänker att det är väldigt värdefullt i början med en ny häst och speciellt som den, vad jag förstått, är rätt "grön".
Har så lyst på sånn for jeg vil ikke ha noe som går mellom benen når hun skal hoppes inn. Jeg har et sånt brösta som bare er strikk og går mellom d-ringene på salen.Det är en travbrösta som jag satt ett långt ludd på köpte begagnad för typ 70kr
Bara som tips så brukar man kunna ha väldigt givande lektioner för tränare även under igångsättning. Går att göra jättemycket i skritt och även se till att det lilla man gör i trav/galopp blir så bra som möjligt.Hei, har ingen trener for hun har hatt en sene skade, så jeg driver fortsatt med opptrening. Vi får trave nå, så jeg har egentlig bare ridd overganger og serpentiner og øket trav mengden sukksessivt. Hun går bare på banen 1 1/2 dag i uken, og ellers rir vi ut i variert terreng. Jeg har to stykker på stallen som jeg egentlig kan spørre fordi de har masse erfaring med unghester, men jeg har ikke sett noen av dem ri eller trene enda, så jeg har ikke villet spørre før jeg ser hvordan de er. Begge virker veldig "harde" men på samme tid ikke...