Jaha oj! vet inte om jag sett de innan?
Ja har en ganska lik bild på Goldie. Där ser man skillnaden
Visa bifogad fil 93067
Haha, ja, det är lite skillnad
Det syns inte bild men Vegas är väldigt burkig och kompakt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jaha oj! vet inte om jag sett de innan?
Ja har en ganska lik bild på Goldie. Där ser man skillnaden
Visa bifogad fil 93067
Bekväm att rida barbacka på?Inte hög men breeed
Visa bifogad fil 93065
Bekväm att rida barbacka på?
Ja han ser väldigt slimmad o sportig ut på bild o då tänker man inte automatisk bred ryggHaha, ja, det är lite skillnad
Det syns inte bild men Vegas är väldigt burkig och kompakt.
Våra går ute 24/7 året om Har dock flera ligghallar på vintern, så hästarna inte skall bråkaGoldie har blivit en stallhäst! Hon vill inte tillbaka till hagen jag har ändå köpt flugtäcke, alltid flughuva och så smörjer jag och sprayar varje dag.
Tur de fortfarande går in på nätterna.
Nu har en ponny fått fång så de kommer fortsätta gå in på nätterna. Så hon äter 2kg hö per natt.
Är era på bete nu dygnet runt?
Badar ni era hästar den här årstiden och varför?
Jag tänker att smuts/fett i pälsen hjälper mot flugorna? Så jag brukar nästan aldrig bada mina hästar
Jag tänker tvärt om, framförallt svettrester drar åt sig flugor så jag är jättenoga med att spola varje gång hon blivit minsta svettig. Brukar dock inte använda schampo till vardags.Goldie har blivit en stallhäst! Hon vill inte tillbaka till hagen jag har ändå köpt flugtäcke, alltid flughuva och så smörjer jag och sprayar varje dag.
Tur de fortfarande går in på nätterna.
Nu har en ponny fått fång så de kommer fortsätta gå in på nätterna. Så hon äter 2kg hö per natt.
Är era på bete nu dygnet runt?
Badar ni era hästar den här årstiden och varför?
Jag tänker att smuts/fett i pälsen hjälper mot flugorna? Så jag brukar nästan aldrig bada mina hästar
Jag tänker tvärt om, framförallt svettrester drar åt sig flugor så jag är jättenoga med att spola varje gång hon blivit minsta svettig. Brukar dock inte använda schampo till vardags.
Nelly kommer inte gå på bete i år, hon går i en lite roligare hage och går ute längre än vanligt men annars samma rutiner som övriga året. Gjorde på samma sätt förra året. Det är väl mest eftersom hon stått skadad hela vintern, jag vågar inte riskera ihopsläpp med nya hästar och så vill jag träna för fullt nu när hon väl är på väg igång. Tycker dock det är rätt skönt med vanliga rutiner även sommartid, slippa ligga och oroa sig på nätterna om det åskar eller regnar osv
Våra går ute 24/7 året om Har dock flera ligghallar på vintern, så hästarna inte skall bråka
Jag tvättar ibland, men mest varit hennes man, då hon har lång och den blir väldigt flötig och typ får dreadlocks under. Annars tvättar jag bara av kroppen om dom svettas.
Tycker min blir svettig bara av att ha sadeln på sig nuJa min rids inte så blir inte svettig på det sättet nu.. men hon blir kanske svettig generellt när de är varmt
Ja jag tycker de är rätt skönt med förutom kostnaden (men de är trivialt) Goldie vill komma in just nu och då känns de faktiskt väldigt bra att de gör de. För magen med då de får i sig hö