Nepenthe
Trådstartare
Är skit svårt. Donna har ju varit öm, men det blev så mycket bättre med behandlingar, sen har hon ju varit super trevlig på alla sätt. Sen hoppade han på henne och han är en rejäl stor halvblod - efter det har hon varit jätte öm. Hade ute tränare som kollade henne (vi skulle rida för henne) och hon tyckte att läget inte va bra, jag har ju märkt att hon va öm, men tänkte att det skulle gå över med lugnt jobb från marken. Dock tyckte tränaren att hon blev bättre när jag satt upp (då hade det hänt en vecka innan). Men hennes rygg ser ut som den typ "hamnat fel" på ett ställe, så nu vill jag ha svar på om det är skelett eller muskel, så vi vet hur vi skall ta det härifrån. Så klinik på måndag, skall testa nu i veckan hur hon vill gå på släp, då hon inte åkt sedan hon kom hit.
Jag är nervös, håller alla tummar och tår för det bara är musklerna, så vi kan få reda på det snabbt.
Hon har gått som en klocka på skritt ute och är bara världens finaste häst. Efter incidenten med klättring så ville hon inte fångas i hagen, nu fattar jag ju varför visste ju då att det va något (hon kommer alltid fram i hagen) men skall göra mitt bästa på att lyssna på hennes signaler. Vi kommer hålla henne igång från marken tills klinikbesöket.
Men usch va tråkigt låter ju inte alls bra.
Håller tummarna att de bara är mjukdelar.
Här ser man Goldies knöl
Syns knappt nu