Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Berätta merSwishen är iväg och försäkring flyttas till mig imorgon. Då kör jag och hämtar hem min lilla Elsa
Elsa är en tvåårig tinker som jag har tingat sedan en tid tillbaka. Ser ut som en clydesdale i lite mindre formatBerätta mer
Så söt! Vad har du för planer med henne?Elsa är en tvåårig tinker som jag har tingat sedan en tid tillbaka. Ser ut som en clydesdale i lite mindre format Visa bifogad fil 92173
Här är i vintras när vi hälsade på och hon dragit pannan mot faluröda väggen Hon skiftar färg mellan årstiderna och har superfin gråskiftande tagel.
Ska börja med att köra in henne i år och sen får jag se lite hur hon växer när vi tar inridningen. Jag ser hellre lite senare inridning så att ryggen får växa i fredSå söt! Vad har du för planer med henne?
Såatteh jag fyllde liksom trettio för inte så länge sedan, och då har man ju ett rätt gott förhandlingsläge när det gäller vad man vill ha i födelsedagspresent.
Därmed är numera min shettis också MIN shettis.
Ärligt talat fanns det inte på kartan att jag någonsin skulle skicka iväg henne, men nu är det officiellt!
Sommarlovskänsla idag!
Varmt, solsken, vindstilla och fågelsång
Jag och fröken cob gick upp till åsen och klättrade lite i skogen. Väldans gött att ha nära till ordentliga klätterbackar!
Man lär sigInstämmer i detta med klättring. Vi har flera berg här och jag känner att jag inte alls vill sitta på, dom är väldigt branta Vi går i dom för hand, vet inte alls hur dom andra i stallet våger rida där. Alltså lutningen är rätt extrem på flera av dom.
Har du testat dom nya wet-wrap? kostar inte så mycket och sett flera som använder mot torra hovar.Dagens B. Jag har gått bet på att hitta en flughuva som stannar kvar, är stor nog och som faktiskt accepteras så nu kör vi en helt vanlig gardin så länge. Just nu funkar det bra.
Hennes hovar har blivit oerhört torra... flera flisor är ur från kanterna i bakhovarna och jag börjar ana små torrsprickor i framhovarnas ytterkanter.
Visa bifogad fil 92245
Nä jag har inte testat något öht än mer än att smörja kronranden, försöker läsa in mig på olika metoder och vad som faktiskt funkar och vad som bara är ren placebo sas. Det är förvånansvärt delade åsikter måste jag säga.Har du testat dom nya wet-wrap? kostar inte så mycket och sett flera som använder mot torra hovar.
Vi har haft mycket regn här, så hennes hovar har typ varit för blöta.
Jag har klickat hem hydrohoof från Red Horse som jag tänkte testa nu när det blir tort igen.
Ja definitivt. Tycker dock inte priset på wetwrap verkar så saftigt så det är värt att prova om det blir skit med torra hovar tänker jagNä jag har inte testat något öht än mer än att smörja kronranden, försöker läsa in mig på olika metoder och vad som faktiskt funkar och vad som bara är ren placebo sas. Det är förvånansvärt delade åsikter måste jag säga.