Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Precis, lyxigt att kunna slappna av lite och inte oroa sig. Det enda jag håller koll på är hundar och människor. Kopplar direkt då.Tänkte exakt samma sak idag! Kan möta rådjur och hare på 5 meters avstånd utan att pudeltant reagerar medan familjens terrier tappar det helt om han känner minsta lilla doft av vilt. Mycket trevligare att kunna ha harmoniska skogspromenader än att kämpa med jaktidiot till hund
Jag skriver kommentarer till bilderna som dyker upp, sedan kan det hända att någon skriver privata meddelanden med längre eller mer detaljerade frågor om något. Handlar det om att bestämma träff så tar jag alltid det i PM.Så chatt på instagram innebär att ni svarar i flödet eller pm?
Bra idé iaf, jag är bara så sjukt dålig på sånt men skaffa ett konto, har ni varsina konton för varje hund eller alla tillsammans eller som nu när det är Milou jag tränar, ska det bara vara han då?
Hur länge har du tagit hand om honom? Är det varje dag?Idag for hunden runt benen på mig ibland så jag klev på honom två gånger jäklarns så stött han blev när han inte fick överslag så har han skött sig riktigt bra! Vi har bättre och bättre kontakt ute nu
Det är tre dagar i veckan, sen februariHur länge har du tagit hand om honom? Är det varje dag?
Jag hade en hundvakt åt Alvin innan Milou kom som vägrade ta emot pengar för att han var det bästa och finaste i hens liv. Fick smyga in lite slantar ibland. Hen blev så otroligt ledsen när jag inte behövde mer hjälp, lite senare fick hen av en olycklig anledning en egen hund men då sa hen att ingen hund går att jämföra med Alvin i hur mycket dom betydde för hen inte ens hens egna hund, så mycket tyckte hen om Alvin.Det är tre dagar i veckan, sen februari
Pumi Vet du vilken uppfödare den kommer ifrån?Dagens I-lands problem, fick en sista minuten plats på viltspårs- kurs men vilken hund ska jag ta med??? Det lätta är ju att ta Nessie så får man glänsa (hon älskar all slags träning) men hon har redan fått ett lydnadspass och ska träna bruks med syster ikväll. Både Nessie och Nano älskar NW så nån av dom kanske? Tay är ju bara sex månader och vi har en del annat vi jobbar på så han får nog stanna hemma.
Har en extra hund hemma nu också som jag är hundvakt åt, världens sötaste pumi ❤. Nästan så att jag blir sugen på en!
Visa bifogad fil 70213
Du är inte usel! Kan du aktivera honom inne med träning på något sätt?Har extremt dåligt samvete för att hunden inte fått några rejäla promenader på flera dagar. Han är rastlös och stirrig så det märks att han behöver dem.
Imorgon ska det regna mängder så det lär inte bli nån längre vända då heller.
Vi laddar för det vackra vädret senare i veckan.
mvh usel hundägare
Du får skaffa bra regnkläder och gummistövlar Det kan vara ganska mysigt att gå hundpromenad i regn kan jag tycka - men bara när man har ordentliga kläder på sig.Har extremt dåligt samvete för att hunden inte fått några rejäla promenader på flera dagar. Han är rastlös och stirrig så det märks att han behöver dem.
Imorgon ska det regna mängder så det lär inte bli nån längre vända då heller.
Vi laddar för det vackra vädret senare i veckan.
mvh usel hundägare