Torsten verkar må bra. Han är hungrig dock och har tiggt extra mat så det har han fått för att blanda ut pälsen och skinnet som är i magen.Har ju en liten terrorist jag med och förundras över varför dom väljer vissa saker att ha sönder bland andra.
Milou åt inte upp allt skinn och päls men han drog bort mer än hälften av pläden på en stor fotpall pläden var ca 1 meter lång och bred så den var ju stor, hos mormor och morfar. Dom vågade inte säga något till mig (jag var utomlands)för dom visste att jag skulle skämmas för att han förstört den men upptäckte det när jag var där, stora tussar bortrivna. Vet inte hur mycket han fick i sig för jag var ju inte där men det hade i alla fall gått bra.
Hur mår Torsten?
Jag är ganska luttrad efter att en av mina flattar visade sig vara en regelrätt kompostkvarn. Han stoppade i sig allt möjligt och mådde aldrig dåligt. Hoppas det är samma med Torsten.
Torsten äter bagglarver från gräsmattan och landet och hittar han vuxna skalbagga så knaprar han i sig dem med. Jag har kastanjeborrar här och de är stooora, larverna likaså. Torsten kan ligga och skälla på en larv i gräset och biter så småningom sönder dem.