Åh, han är helt bedårande!
Så himla söt!
Ja, deras öron avslöjar nog det tydligare. Jag har inte träffat så mycket Phalene. Så har inte tänkt på det riktigt.
Mina djur har varit följande:
Pappi 1: Stackare som bott i bur större delen av livet innan vi fick henne. En del att jobba med först. Dock mycket vacker och nordisk champion
Pappi 2: Också bott i bur och hade en svans som brutits som valp. Såg ut som en trasig antenn.
Pappi 3: Väldigt trevlig hund som haft det mycket bra. Men som hade för lång tunga som stack ut. Blev längre och längre med åren.
Pappi 4: Också haft ett mycket bra liv innan. Men tänkte i väldigt märkliga banor. Mycket märklig och tokrolig!
Pappi 5: Vovvi var barnbarn till den ovan och mycket lik till sättet. Om än liiiite mer normal. Lite! De gjorde exakt samma märkliga ljud i samma tonföljd trots att de aldrig mötts, lekte exakt på samma konstiga vis etc. Och hade samma lilla knöl på samma revben. Vovvi hade också råkat ut för en veterinär som skulle dra mjölktänder och råkade ta 8 framtänder som hen trodde var mjölktänder och visade sig vara permanenta. Så hennes tunga åkte också ut ibland. Jag fick alltså behålla både det tokroliga från mormorn och en lipsill som den andra ur det paret.
Så det måste vara en som är lite off på ngt vis..