Hej å hå.
Gjorde en koll på Folksam och deras stora försäkring kostar för Torsten 219/mån. stor skillnad på 595 hos Agria.....
Oj, vad dyrt hos Agria!
Jag har Folksam iom att hunden haft det sedan födsel. Hade det på mina förra också och det har funkat fint när den behövts användas.
KL
Min lille knäppgök verkar återställd efter vurpan. Det är full rulle och normala promenader/spring. Så skönt!
Iom att jag släpat runt på henne och burit har hon blivit för matte-fixerad. Så sambon har nu försökt börja muta sig in i hennes liv igen med godis, mat etc. Men hon säljer sig ju liksom bara för de där få sekundrarna.
Vovvis kompis, pappas sambos hund, har varit jättesjuk länge nu. Den har åkt in och ut från klinik där den legat inne i perioder och de har trott det är kört flera ggr innan den blir bra igen. Ingen veterinär vet vad det är för fel. De har tagit mängder av prover, gjort tester och konsulterat veterinärer utomlands för att hitta fel.
Den har haft ont i magen, varit lös, inte velat äta/hetsätit, varit jättehängig etc. Och sen bra. Och blivit dålig igen utan att någon vet varför.
Man har testat medicinering, byta mat etc.
Nu hade den varit bra rätt länge tills den för några dagar sedan inte ville äta. Men med hemgjord skonkost i 3 dagar så var aptiten tillbaks och den har inte visat några andra direkta symptom.
Hoppas det håller i sig. Lider verkligen med hund och matte som kämpar så!