Uppdateringstråd 30

Jag slapper inte mina hundar i rast gard heller. Jag brukade trana andra's hundar mellan en scateboard park och en rastgard ... Jag har aldrig i mitt liv sett sa manga hundslagsmal som jag gjorde dar. Flera ganger om dagen rok nagra hundar ihop.
Jag tranade bland annat fot, narmare och narmare staketet ... Nar nagra rok ihop var det lycka att se att den man jobbade med just da holl sitt focus pa handlern.:p

Jag har varit i en rastgård två gånger. Med kravet på att det bara skulle vara vi. Jag satte mig på bänken och tänkte att grabbarna fick göra vad dom ville men dom hoppade bara upp bredvid mig på bänken och sov trots att det var mitt i en stor park.

Andra gången behövde jag träna inför en rallytävling och passade på när gården var tom. När jag tränar är jag lite i min egna lilla värld så vet inte hur lång tid det tog men tittade upp och såg en kvinna med schäfer vänta utanför .Jag ursäktade mig och sa att hon kunde få ta över efter mig. Men då sa hon att det gjorde henne glad att titta när vi tränade för att Milou var ovanligt vältränad och att han var så glad för att vi tränade och det var fint att se så hon bad mig stanna kvar ett tag till så hon fick ännu mer tid att titta :rofl:

Jag som inte klarar sånt gjorde två, tre moment och tackade för mig helt darrig

Liknande trådar

Övr. Hund Jag och sambo ska skaffa hund. 😊 Både han och jag jobbar skift och han jobbar mestadels natt. Det här innebär att vi har ett glapp 3ggr...
Svar
8
· Visningar
736
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 759
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 567
Senast: Cissi_ma
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 703
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar