Introducerade konceptet bur för grabbarna. Dom åker alltid i sele nu för tiden. Alvin åkte i bil förr men det var jätte länge sen. Milou har bara åkt transportbur en gång och det var när jag hämtade hem honom. Min bil är liten så det finns bara plats för en bur för en hund men tänker om jag är iväg själv med Milou på kurs eller tävling eller om någon av dom blir riktigt sjuka.
Med lite hjälp av godis så älskade Milou buren. Han hoppade in hela tiden och la sig som jag visade första gången även utan godis sen. Det gick knappt att få in Alvin för att Milou bara ville vara i buren Alvin var lite skeptisk dock, inte alls rädd men såg ingen direkt mening med det men efter en stund gick han med på det, han insåg att det var värt besväret att gå in i buren för godiset.
Ska se om jag hittar en bättre bur bara.
Någon som har tips på bur för liten hund? Dom är båda 34 cm höga
Med lite hjälp av godis så älskade Milou buren. Han hoppade in hela tiden och la sig som jag visade första gången även utan godis sen. Det gick knappt att få in Alvin för att Milou bara ville vara i buren Alvin var lite skeptisk dock, inte alls rädd men såg ingen direkt mening med det men efter en stund gick han med på det, han insåg att det var värt besväret att gå in i buren för godiset.
Ska se om jag hittar en bättre bur bara.
Någon som har tips på bur för liten hund? Dom är båda 34 cm höga