Bokat tid till veterinären för Tildas rygg. Fick en tid redan på torsdag nästa vecka. Vi har ju gått hos fysioterapeut ett tag nu, med elektroterapi, massage och vibb, och det jag initialt "sökte" för är borta, men ryggsmärtan blir inte bättre
elen smärtlindrar direkt, men hemma svankar hon undan bara man stryker med handen över ryggen i princip. Vissa dagar reagerar hon inte lika mycket, andra väldigt. I övrigt märker jag inte att hon ska ha ont, men det är ju inte alla som är tydliga med sånt.
Har tyvärr bättre stöd från fysion gällande undersökning och röntgen än från familjen, som i princip får det att låta som att jag är fjantig och inbillar mig, "hon kanske bara inte gillar beröring över ryggen"
dom har ju märkt att hon inte vill bli klappad över ryggen och svankar eller går undan...
Ska åka till en för mig ny mindre klinik, och de ville gärna ha journalkopior från tillfället när jag röntgade bogen på Tilda, men det är också från en mindre klinik och det känns så dumt att be dem skicka det (fast jag är säkert fjantig).