Mitt är tydligen rådjur ser jag nu, vad säger du om det?
Har inte gett det, så jag vågar inte svara säkert. Spontant känns skovelhorn mjukare, även t ex en älgskovel jämfört med ett älghorn utan skovel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mitt är tydligen rådjur ser jag nu, vad säger du om det?
Angående snöklumpar i pälsen så hade Atan det väldigt jobbigt igår på jakten trots pälsglans. Så igårkväll åkte trimmern fram, tog rejält - det blev inte snyggt men inga snöklumpar på morgonens första släpp trots plusgrader och kramsnö.
Blev en wachtel av wachteln så att säga
Visa bifogad fil 133864
Ja Husse trodde inte det var samma hund, ska se om jag kan få till en vettig bild på spektaklet sen…Men gud, hade hon ens sådär mycket päls
Agility på förmiddagen med Spock, Tay och lilla M, helt okej träning och nu är hundarna nöjda med att ta middagslur .
Imorgon ska jag iväg med lilla M och hänga i corgimontern på förmiddagen, sen om vi orkar kanske det blir en sväng till fårhagen med bc pojkarna senare.
Lilla M
Visa bifogad fil 133881
Hur känns det med lilla M nu? Kommer hon bo kvar hos er?
Kul att träffa dig! Hann aldrig förbi er montern idag pga fullt upp men så trevligt att du kom förbi igårHemma efter en lååång helg på mässan, och är så sjukt nöjd med mina damer. De har tagit allt med ro, strosat runt, hälsat på folk, tiggt godis och försökt leka med andra hundar de mött. Även flera branchkollegor i andra montrar var imponerade över hur avslappnade och positiva mina damer var, och Lily fick folk att skratta då och då när hon plötsligt ville ha dragkamp med kopplet och leka runt mitt inne i kaoset.
Imorgon är vi som tur är lediga. Då blir det skogspromenad! Det behöver vi nu.
Jag har missat, var hon inte tänkt att gå i avel? Vet att hon haft problem under skendräktighet och det är såklart inget man vill förs vidare.Visa bifogad fil 134142
Ynklig voff är äntligen hemma och nykastrerad. Men med skrikrosa body och ett plåster med hjärta och tomteluvor, så är det nog ändå så bra det kan bli.
Eftersom hon är en klätterapa, blir det koppeltvång dygnet runt ett tag så hon inte hoppar upp/ner någonstans och spräcker såret.
Jo, hon var alldeles för påverkad och hennes uppfödare höll med om att hon inte kan ha det så. Därför skrevs hon över på mig för några veckor sedan, med löfte om att kastrera så fort som möjligt. Jag är så himla glad att jag valde en vettig uppfödare som ser till hundens bästa och inte en som bara bryr sig om att producera valpar till varje pris.Jag har missat, var hon inte tänkt att gå i avel? Vet att hon haft problem under skendräktighet och det är såklart inget man vill förs vidare.
Hoppas hon kryar på sig snabbt! De brukar göra det de små skäggen
Jag gissar att du tränat in det genom att tex ha godis i handen och låta honom slå på handen med tassen? (Det är iaf så jag gjort ) Testa i så fall att använda din andra hand, hålla ut den åt hans vänstra sida så att han har betydligt närmare med den tassen som han normalt inte använder. Sedan bara avvakta på något tecken till att han vill testa något nytt (dvs andra tassen).Lärt Knut tassen, men hur lär jag in "andra tassen"?
Han ger bara höger nu