R
RedQueen
Det ska vi prova, tack för tipset!Hoopers kanske är roligare än agility enligt honom?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det ska vi prova, tack för tipset!Hoopers kanske är roligare än agility enligt honom?
Galet fint spontanköp!Tänker visa upp honom här också -mitt lilla spontanköp
Visa bifogad fil 117032
Nu har vi invigt min nya cykel! Och så har jag för första gången tagit en ordentlig cykeltur med både Lily och Ebrah tillsammans. Det gick över förväntan, Lily försökte inte busa med Ebrah en enda gång, utan travade snällt vid sidan av cykeln. Dock såg jag till att kliva av varje gång vi mötte vilt, annars hade det nog inte gått så bra För vilt, det såg vi! Vi såg 2 rävar, minst 10 rådjur, ett gäng harar och en häger som flög på låg höjd! Och då var vi bara ute på en totalt 6km lång runda varav ca 5km var i naturen.
När vi kom hem fick de lite nattmat, sedan hoppade Lily rakt upp i sängen och la sig med en suck. Det var visst ansträngande att ge sig ut såhär. Känns bra att kunna motionera dem på det här sättet så att de får röra sig ordentligt även när jag jobbat mycket och är trött.
Det här är min stora skräck med tikarna här hemma. Nu när ena tiken skaffade sig en valpkull på egen hand så är jag starkt inne på att kastrera dom båda ..Hon är vaken. Sänkan var på 190. Livmodern vägde 900 gram.
Grejen var att vi var hos veterinären för 2 veckor sedan, då kände de ingenting. Men hon visade smärta i ryggen, så hon fick Previcox 1 vecka samt strikt vila. När hon fortfarande var halt till och från förlängde de 2 veckor. Hon har absolut varit lite låg, vilket vi trodde var smärtan från ryggen. Känner mig som världens sämsta hundägare.
Jag köpte den här häromdagen då jag passar en liten valpis på obestämd tid. Helt oslagbar! Var på stan med en kompis och gick i butiker, åkte tunnelbana etc och han var så himla lugn och trygg i den. Händerna är helt fria och valpen sitter fast med ett koppel.Fått bilder på små pluttisar på 1 vecka. Så himla söta. 7 veckor känns jättelångt bort, samtidigt som att det inte är någon tid alls! Ska inventera alla hundsaker för att se vad vi behöver skaffa nytt. Funderar ärligt på att skaffa någon slags vagn/barnvagn att ha valpen i när jag måste ha båda på promenad och ska ta mig till skogen genom bostadsområde. Har aldrig bott med så mycket hundar i området innan, känns som att var och varannan tappar sina hundar... Floki är rädd men är i alla fall snäll om hundar springer fram, men känns sådär med en liten plutt.
Åh vilken bra! Ska nog skaffa en sån.Jag köpte den här häromdagen då jag passar en liten valpis på obestämd tid. Helt oslagbar! Var på stan med en kompis och gick i butiker, åkte tunnelbana etc och han var så himla lugn och trygg i den. Händerna är helt fria och valpen sitter fast med ett koppel.
Visa bifogad fil 117076
Jag är så nöjd, den är skön att bära också! Och billig!Åh vilken bra! Ska nog skaffa en sån.
Åh vilken bra! Ska nog skaffa en sån.