Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tävling idag igen! Trevligt anordnat med fina sökområden, men tyvärr lite dåligt uttänkt med väntplatserna. Nose Work har ju ändå ryktet om sig att vara bra för reaktiva hundar osv, men här valde de att ha två väntplatser på samma ställe, där det dessutom var trångt och svårt att se vem som var på tur
Humla var dock jätteduktig! Hon var lite ofokuserad så jag fick jobba mycket med att peppa henne och be henne söka av olika områden, men vi fick vårt bästa resultat hittills, med råge Tre klarade sök, och en felmarkering på sista söket. Är så nöjd!
Tack så mycket Hoppas ert doftprov går bra!@Ceta Det är så kul att följa era framsteg, grattis till fint resultat! /thoora, som precis anmält till doftprov för att prova på sporten
Alvins ultraljud gick på 3930 kr så typ 4000 kr för ett besök på 15-20 minuter… Mycket pengar och dyrt att ha hund. Hans medicin är dock relativt billig som tur är.Totte har varit hos veterinären och tagit prover för att se om han kan sövas inför tandrengöring.
1888 kr. Det är dyrt kilopris på den där hunden alltså
Det gjorde min lilla inatt med. Iom valp så är jag ju på hugget och vill ha ut henne om det är ngt.min knäppa lilla pappskalle
Han väckte min vid halv sju. Vägrade gå ut när jag öppnade dörren. Nyss fick jag tvinga ut honom och kommendera honom att gå och kissa
Han väckte mig bara för att han hade tråkigt