uppdatering!

doglover

Trådstartare
i lördags flyttade jag och loke till den nya lägenheten. loke vart jätteglad och sprang som en tok överallt. han verkar inte alls ha några problem med flytten.

problemet med pappan kvarstår, det går inte att lösa något särskilt bra, men det ordnar sig.:D

Sv: uppdatering!

Ansökningen var försent:(.

Men jag ska kolla upp andra alternativ, är ju inte bara högskolorna som anordnar:p.

Med alla problem, de löser sig förr eller senare. Får inte vara så negativ.

Har skrivit in mig på något som heter utgångspunkten, det är bra för ungdomar. Har också nyanmält mig till arbetsförmedlingen.

Ska söka bostadsbidrag och utfyllnadsbidrag på måndag, de är nämligen bara öppet 2 dagar i veckan här.:mad::D

Köksmöbler har jag tyvärr icke och inga pengar har jag heller, så det måste tyvärr vänta.

Fick en elevationssäng (dubbel) av min pappa, jätteskön!

Loke är glad i sitt rum, ska skaffa en lek/bilmatta då han är fordonsgalen.

Men nu är det väl snart dags igen att söka till hösten? 15e april är senaste dagen tror jag. Jag tycker fortfarande du ska satsa på att läsa upp betyg och sedan bli sjuksköterska. Jag tror det skulle passa dej så himla bra. Eller sök jobb på vårdhem och så kan du läsa vidare på kvällstid?

Jag har läst din andra tråd men inte svarat. Vad skönt att du verkar komma iordning. Du ska se att allt fixar sig, du verkar ha den rätta handlingskraften! Jag hejar på dig! Kramar

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 964
Senast: Anonymisten
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 716
Senast: Liran
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 287
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 151
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar