Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
i lördags flyttade jag och loke till den nya lägenheten. loke vart jätteglad och sprang som en tok överallt. han verkar inte alls ha några problem med flytten.
problemet med pappan kvarstår, det går inte att lösa något särskilt bra, men det ordnar sig.
Men nu är det väl snart dags igen att söka till hösten? 15e april är senaste dagen tror jag. Jag tycker fortfarande du ska satsa på att läsa upp betyg och sedan bli sjuksköterska. Jag tror det skulle passa dej så himla bra. Eller sök jobb på vårdhem och så kan du läsa vidare på kvällstid?
Jag har läst din andra tråd men inte svarat. Vad skönt att du verkar komma iordning. Du ska se att allt fixar sig, du verkar ha den rätta handlingskraften! Jag hejar på dig! Kramar
Juridik & Ekonomi
Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;)
Jag är i 30-års ålder och lever...
Hästhantering Ett kort instick när det gäller PPID och fång. Det är inte alla hästar med PPID som blir fångkänsliga. En del blir tydligt fångkänsliga...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.