Haha kan tänka mig det!Vänta bara till den dagen du har planerat att para och tiken börjar löpa.
Då korkar man upp champangen typ
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha kan tänka mig det!Vänta bara till den dagen du har planerat att para och tiken börjar löpa.
Då korkar man upp champangen typ
Ush vad tungt, att ni har orkat ha kvar henne så länge efter att ha "fattat beslutet" mentalt. Jag hade nog dött inombords av att ha en livsglad unghund hemma som jag visste skulle avlivas för nått hon själv inte kände av än
Beklagar verkligen hela soppan ni hamnat iVi ville att ärendet skulle hamna på "alla experters bord" för att få en så rättvis bedömning som möjligt vilket ställde till det när de sen inte var helt eniga.
I höstas var hon skitjobbig rent sagt. För mycket hund för att hålla stilla. Jag har vänt ut och in på hjärnan med att stimulera henne i olika sökövningar. Men efter löpet....åh shit vilken hund hon har blivigt. Det är så surt och sorgligt allt ihop. Hon hade verkligen kunnat tillföra den Svenska aveln något. Och samtidigt så förbaskat go.
Tror dock inte att vi kommer få ut något för henne mer än veterinärkostnaderna då, men det känns iaf bra att vi har undersökt alla chanser.
Tack.Beklagar verkligen hela soppan ni hamnat i
Kan man inte flusha hundar som man gör med får?Tack.
Nu hoppas jag att vår otur här vänder. Nästa tik in ska vara hel och frisk och kullarna får gärna innehålla fler än 2-3 valpar!
Flusha? Låter som nått munnvattenKan man inte flusha hundar som man gör med får?
Styra ljus och foder så att de släpper många ägg vid brunsten. Kanske blir knepigt med sällskapsdjurFlusha? Låter som nått munnvatten
Låter enklare med munnvatten. Kanske ska ge tiken lite hästbajs nästa gång.....Styra ljus och foder så att de släpper många ägg vid brunsten. Kanske blir knepigt med sällskapsdjur
Skaffa marsvin,verkar ha bättre pluttar har jag lästLåter enklare med munnvatten. Kanske ska ge tiken lite hästbajs nästa gång.....
Same shit but diffrentSkaffa marsvin,verkar ha bättre pluttar har jag läst
Jag kan bara citera toughcookie och migo. Satan så tufft. Det var jobbigt nog när Prinsessan var utdömd - men hon hade haft ett långt liv (och hade inget värde för schäfrarnas framtid). S är ju bara en liten Skrutta (ont i hjärtat) som skulle kunna gjort framtidens schäfrar lite bättre (ont i hjärnan). Kram VoffI eftermiddags kom de sista handlingarna runt Lilla S. Nu har försäkringsbolaget fått allt från Sverige och Tyskland. Har pratat med ombudet som nu åter igen skulle lägga fram ärendet till sin chef. Hoppas detta är över snart men fan, det känns skit. Älskade lilla hund
Men hur lat får man vara? Googla själv för sjutton!Källa på det?!
Du tog orden ur munnen på migMen hur lat får man vara? Googla själv för sjutton!
Men hur lat får man vara? Googla själv för sjutton!
I eftermiddags kom de sista handlingarna runt Lilla S. Nu har försäkringsbolaget fått allt från Sverige och Tyskland. Har pratat med ombudet som nu åter igen skulle lägga fram ärendet till sin chef. Hoppas detta är över snart men fan, det känns skit. Älskade lilla hund
Vill bara visa upp hur fin min Calibra blev i sin nya Björkis.
Hon själv börjar också bli riktigt snygg i kroppen, har fått sin fars kroppstyp. För att vara en 8-månadershund så har hon växt väldigt jämt och fint. Någon centimeter till eller två på höjden och 2-3 kg muskler så kommer hon bli mums.