Här där jag bor finns det en expert på hundar och hon föder upp Golden Retrievers och dom är 20 stycken. Hon kör någon slags regndans när hon ska fram till andras hundar så mina hundar backar såklart för att hon är konstig, då berättar hon att mina hundar visar aggrissivitet och att de är farliga för samhället och att jag borde ringa CM, hon kan till och med ge hans nr till mig för de är bästa vänner.
Sedan tycker hon att jag har en väldigt fin Golden i snöret, nej det är en kooiker och ser inte alls ut som en Golden men tanten är envis att jag har en Golden och blir irriterad att jag inte vet vad jag har för hund i snöret.
Sedan har min granne två golvmoppar som "bara vill leka" och enligt matte blir de så upprörda när de inte får hälsa på mina hundar och därför börjar tantens små golvmoppar slåss med varandra. Men fortfarande så är dom jättesnälla och vill bara leka och jag borde sluta dalta med min hund enligt tanten, hundar löser problemen själva om man bara släpper ihop dem är hennes kommentar.
Eh nej, din hund bet mig i benet bara för jag inte ville hundjäkeln skulle hoppa upp på min väldigt tjuriga löptik som inte gillar hanar när hon löper så jag vill inte att de ska släppas ihop och lösa något.
Golvmopp med väldigt trevligt temperament + Whippet låter väl som en bra kombination av valpar?