Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vänstra i bilden känns inte helt OK men jag är ingen expert.
Detta har vi gjort idag.. Någon som kan sånt här? Så vitt jag kan se är det inte katastrofalt iallafall, men det vore ju kul om hon var fri så hon kan gå i avel..
Det sa veterinären också. Vi får se, det är som det ärVänstra i bilden känns inte helt OK men jag är ingen expert.
Det är bara att handla. Livet får du prioritera omÅh, finns en så himla fin labbekull nu. Hela kroppen värker av ha-begär! Det blev inte bättre av att pappa kom med "Du borde verkligen köpa en labbe"-kommentaren efter fågelträningen häromdagen
Det här med att det inte alls passar tidsmässigt osv glider konstigt nog väldigt långt bak i skallen när man kollar på valpbilder
Det är bara att handla. Livet får du prioritera om
Kikade lite på spårträning som anordnades. nu ver det på en veckodag som inte fungerar alls för mig så jag forskade inte vidare i det hela men de skulle träffas 18:30 en vardag kväll för viltspårsträning hela vintern. Jag tycker att det verkar vara lite överkurs att lägga spår och gå spår i mörkret varje gång. Nog för att det finns pannlampor men varför krånga till det. Jag tror dock att det är någon som inte har tänkt till att det faktiskt blir mörkt på vintern.
Ellerhur? Jag sitter och funderar på om jag ska mejla den ansvarige och påpeka problemet, det vore ju tråkigt om ingen anmäler sig pga av tiden när det är toppen att någon faktiskt tar tag och drar igång det hela.Låter inte helt genomtänkt
Åh, finns en så himla fin labbekull nu. Hela kroppen värker av ha-begär! Det blev inte bättre av att pappa kom med "Du borde verkligen köpa en labbe"-kommentaren efter fågelträningen häromdagen
Det här med att det inte alls passar tidsmässigt osv glider konstigt nog väldigt långt bak i skallen när man kollar på valpbilder
Detta har vi gjort idag.. Någon som kan sånt här? Så vitt jag kan se är det inte katastrofalt iallafall, men det vore ju kul om hon var fri så hon kan gå i avel..
Men pappa har ju sagt Ja! Bara gör det! Otis vill ha småsyskon
Alltid kul/bra att jämföra. Var det i gruppen på fejjan som du frågade? Jag väntar på att få bli insläppt där..
Den lilla svartas plåtar, nu är hon dock en annan typ av ras. Fick också höra från veterinär att hennes ena sida (den vänstra) var sämre. Frågade (inte här) och fick allt från B till E höfter. Slutade på två C. Hoppas du får ett positivt resultat.
Ja, men han gör det ibland i svaga ögonblick. Innan han kommer till bättre insikt, enligt honom själv
Otis vill jättegärna ha småsyskon En foxred-labbe har ju dessutom nästan samma färg som honom
Men skynda dig! Här finns ingen tid att förlora.
Alltid kul/bra att jämföra. Var det i gruppen på fejjan som du frågade? Jag väntar på att få bli insläppt där..
Jag tror såhär; är dom realistiska så får hon C/B, är dom snälla får hon B/B och är dom dumma så får hon C/C återstår att se, jag kanske har heeeelt fel.
Jag läste labbeknull.Men pappa har ju sagt Ja! Bara gör det! Otis vill ha småsyskon