Om hon är så pipplig, så kanske hon bara sprang på en gren på marken som snärtade till benet lite eller nåt liknandeHelvete... Skulle släppa hundarna lite innan jobbet. de sprang runt lite och plötlsigt när de var bakom några träd så hörde jag Ebrah skrika som om hon var döende. När jag fick syn på henne satt hon ner och skrek och jag har ingen aning om vad som kan ha hänt.
Nu har hon extremt lätt för att börja skrika så, så jag blev inte allt för orolig utan gav henne en godis för att distrahera henne (hon brukar glömma allt bara hon får godis). Sedan gick vi en bit men då rörde hon sig inte helt ok. Någon störning bak. Försökte känna igenom henne lite, men ja, då trodde hon att hon skulle dö igen, inte för att jag kände på någon öm punkt utan för att jag höll fast henne. Jäkla hund!
När vi hade gått halvvägs hem slutade hon röra sig konstigt. Jag kände igenom henne hemma igen. Hittar inget konstigt varken i själva musklerna eller i några muskelfästen och hon skriker bara i sådana situationer som jag vet att hon alltid skriker i. Nu ligger hon och vilar. Ska hålla koll på hur hon rör sig när hon reser sig igen. Rör hon sig inte helt rent då så ska jag ringa fysioterapeuten och rådfråga. Tyvärr är det nog ingen större idé att åka dit, Ebrah lär inte gå att undersöka på ett bra sätt eftersom hon är så jobbig när hon blir fasthållen. Vi tränar såklart på det, men inte så mycket som vi borde och ja, det ångrar jag såklart nu...