Hej jag heter Paxa och tycker att valpen är rätt okej att leka med, eller iallafall att valla. Men ibland så försöker den sno mina ben, fast det var ju valpens ben först, och då är det bäst att man låter jättefarlig så den blir rädd och springer iväg. Och ibland vill den leka med mig fast jag inte vill och då är det bäst att man ser ut som att man håller på och dör och försöka springa ifrån den, fast den bara springer efter ?! Och ibland så blir man fast i ett hörn, och då är det bäst att bita den lite..
Hej jag heter Zippo och tycker att valpen är äcklig och jobbig. Det går inte att äta sin mat eller vila för man måste hålla koll på den! Ibland är den i soffan, och då är det synd om mig för då kan inte jag vara i soffan. Eller ibland så kanske man kan offra sig.. Men den äckliga valpen tar alltid platsen närmast matte! Och så klättrar den på mig, och försöker snutta på min snopp. Bäst att se ut som man har sålt smöret men tappat pengarna. Men om den springer på golvet, då kan man ju döda den! Kul! Fast då blir matte sur.. Faaan då. Men idag var vi i skogen och då sökte vi godis tillsammans, det gick bra för den var så dålig så jag fick allt godis. Hejdå!
Mina hundar är sååå perfekta ihop med valpen. Eller inte