Eller kan du ge bort henne till bättre behövande, det vill säga mig!Nästa gång jag blir trött på valpen så ska jag påminna mig om att träna lite tricks eller något med henne. Vilken hund!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eller kan du ge bort henne till bättre behövande, det vill säga mig!Nästa gång jag blir trött på valpen så ska jag påminna mig om att träna lite tricks eller något med henne. Vilken hund!
I dag finns det tva mycket billiga rottweilers. Mycket billiga. En kan en hel massa, den andra verkar tamligen obildbar. Billigt!
Åh grattis "gammel"tiken! Grattis till pappan också!Här har vi idag ett födelsedagsbarn. Gammeliken fyller 8.
Egentligen är hon ju inte såååå gammal så hon borde väl få bara heta "tiken" kanske, nu när vi (för stunden) bara har en tik hemma.
I går på MyDog blev A-kullens far Brukschampion. Han ställdes med mycket fina vistsord. Riktigt kul att brukslinjerna får lite erkännande de med. Hans dotter som vi nu parar är mycket lik sin far till utseendet så detta känns skitkul
@Migo Varje gång dina hundar äter blir jag en varm förespråkare för torrfoder.
(Jag avskyr torrfoder).
Fantastiskt!Apropå agility och slalom kom jag att tänka på ett klipp jag såg för ett tag sen. Kolla fotarbetet på den här
Apropå agility och slalom kom jag att tänka på ett klipp jag såg för ett tag sen. Kolla fotarbetet på den här
Fråga @Aningsfull! Jag är bara helt knäckt över hur han flyttar benen mellan pinnarna. Herregud!Är jag blind eller missar den kontaktfältet på A-hindret?
Och ja, man förstår att ag sliter när man ser det
Rätt säker på att tårna träffarÄr jag blind eller missar den kontaktfältet på A-hindret?
Skicka bilden till din positiva nätkompisIdag var det dags att ta bort baggen, i dubbel bemärkelse. Som vanligt innebär slakt att det blir skrovmål för hundarna... men var de tvungna att äta skallen preciiiiis nedanför trappen?
Är jag blind eller missar den kontaktfältet på A-hindret?
Skicka bilden till din positiva nätkompis
Ja minst sagt, jag har blivit ifrågasatt när jag inte vill låta min huligan som visserligen jagar fullt ut även köra agility men jag anser att det sliter betydligt mer på hundarna än jakten. Även om det är himla kul när hundarna gillar det.Är jag blind eller missar den kontaktfältet på A-hindret?