Börjar bli orolig för tant Karin. Igår så råkade svärmors tik springa in i henne när vi släppte ut dem ur hundgården, hon blev så rädd för tiken att hon blev reaktiv och hoppade på henne. Och tant Karin gick på för att skada! När jag väl lyckat slänga mig emellan för att sära på dem så ville hon inte släppa utan fortsatte slänga sig efter svärmors tik. Efter ett par minuter så va världen okej igen och båda låg tillsammans i soffan och mös. Kände igenom bägge hundarna men ingen var skadad.
Idag så skulle vi iväg och handla så vi särade på hundarna, tant Karin och bobber i ett rum och svärmors hund i ett. När vi kom hem så såg vi bloddroppar och stänk över hela golvet där Karin och Bobber har varit och det var färskt blod. Hundarna hann ut i regnet innan jag såg blodet så hittade vare sig blod eller sår på någon av dem. Men nu är jag orolig att Karin kanske hoppade på Bobber medans vi var borta.
Ska till vet med henne om två veckor för en genomgång. Nån som har varit med om något liknande? Kan det vara så att hennes dåliga hörsel gör henne mer skajsen och att hon då tar till attack istället för flykt?