F
Fruentimber
Då borde det ju vara rimligt med iaf en till för @Hyacinth?
"En"? Nejnej, minst 3!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då borde det ju vara rimligt med iaf en till för @Hyacinth?
"En"? Nejnej, minst 3!
Ja, de är ju inte så stora
Engelska drottningen ha väl en hel flock?
Jo. Jag är ju typ engelska drottningen dessutom.
Precis. Stapelbara!
Kan man ställa sig i kö för en hane efter Ladda? Jag tror att jag har stått i kö något år nu... Jag skulle gärna vilja ha en valp lagom till juni så jag kan vara hemma med den hela sommaren!Jag tror att jag parar Ladda till våren, så då sparar jag nog en tik där... men vill ju ha en labbe till också
Det är så roligt! Nu tränar jag ju mest Floyd eftersom han tycker att det är det bästa som finns, men även Wachtlarna tycker det är riktigt kul att träna nu när de inte blir utnötta varje dag
Men fy så jävla vidrigt! Hur kan någon göra så? Den personen måste ju ha någon riktigt rejäl psykisk störning... Minst.Bättre artikel om valparna. Förjävla hemskt.
https://www.sydsvenskan.se/2017-06-06/han-hittade-bortslangda-hundvalpar-pa-atervinningscentralen
Men fy så jävla vidrigt! Hur kan någon göra så? Den personen måste ju ha någon riktigt rejäl psykisk störning... Minst.
Försöker bli medlem i BK:n i min hemstad men allt ska ju vara så himla komplicerat. Mailade och frågade bl.a. vad den lokala medlemsavgiften ligger på men fick bara svar på övriga frågor. Frågade på nytt men fick då inget svar alls. Jag kan inte heller hitta något på SBK:s hemsida. Däremot hittade jag en annan BK som hade skrivit ut vad den lokala avgiften var. Vågar man lita på att det är samma för alla lokala klubbar eller kan det vara olika?
Skulle kännas så dumt om man betalar in för lite men jag är ju redan med i SBK och andra lokalklubbar så jag ska ju inte betala hela avgiften. Minns tyvärr inte vad jag betalat till dem andra klubbarna.
Någon som vet vad jag ska betala?
Japp, pembrokes och pembroke-korsningar.
Kan man ställa sig i kö för en hane efter Ladda? Jag tror att jag har stått i kö något år nu... Jag skulle gärna vilja ha en valp lagom till juni så jag kan vara hemma med den hela sommaren!
Pem/tax eller hur?
Ja, vad jag har hört!
Försöker bli medlem i BK:n i min hemstad men allt ska ju vara så himla komplicerat. Mailade och frågade bl.a. vad den lokala medlemsavgiften ligger på men fick bara svar på övriga frågor. Frågade på nytt men fick då inget svar alls. Jag kan inte heller hitta något på SBK:s hemsida. Däremot hittade jag en annan BK som hade skrivit ut vad den lokala avgiften var. Vågar man lita på att det är samma för alla lokala klubbar eller kan det vara olika?
Skulle kännas så dumt om man betalar in för lite men jag är ju redan med i SBK och andra lokalklubbar så jag ska ju inte betala hela avgiften. Minns tyvärr inte vad jag betalat till dem andra klubbarna.
Vi har 150 kr i min klubb och på skoj kollade jag närliggande klubb, de har 175kr.Försöker bli medlem i BK:n i min hemstad men allt ska ju vara så himla komplicerat. Mailade och frågade bl.a. vad den lokala medlemsavgiften ligger på men fick bara svar på övriga frågor. Frågade på nytt men fick då inget svar alls. Jag kan inte heller hitta något på SBK:s hemsida. Däremot hittade jag en annan BK som hade skrivit ut vad den lokala avgiften var. Vågar man lita på att det är samma för alla lokala klubbar eller kan det vara olika?