Nääää det är helt normalt
Kan du säga det till DUFVAN? Han tycker nog att vi har fullt upp ändå med en 9-veckors bebis och en 7,5-årig dramaqueen. Och SÖTPÄLSEN på..14 hormonstinna månader.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nääää det är helt normalt
Jag vill ha en till Corgi. Helst igår. Helst en på 3-4-5 år. Jag är knäpp.
Kan du säga det till DUFVAN? Han tycker nog att vi har fullt upp ändå med en 9-veckors bebis och en 7,5-årig dramaqueen. Och SÖTPÄLSEN på..14 hormonstinna månader.
Jag vill ha en till hund och jag har en valp, en slyngel och så sambons hund. Du är normal.
Jag börjar också bli sugen på en till... jag har ändå tre egna, varav en är Otis
Jag börjar också bli sugen på en till... jag har ändå tre egna, varav en är Otis
Otis
Vi hör för lite om Otis nu för tiden.
Jag vet ju att jag har planerat för en tredje om två-tre år. Behöver det till mitt bikejoring team! Men man blir ju kallad galen för mindre. Älskar! att ha två egna hundar. Äntligen så kan jag träna så mycket som jag vill.
Jag tror att jag parar Ladda till våren, så då sparar jag nog en tik där... men vill ju ha en labbe till också
Det är så roligt! Nu tränar jag ju mest Floyd eftersom han tycker att det är det bästa som finns, men även Wachtlarna tycker det är riktigt kul att träna nu när de inte blir utnötta varje dag
Otis skulle ju kunna komma hit och fixa lite rivningsarbete åt oss! Kan man liksom peka in han åt rätt håll?Otis har blivit så redig på sista tiden han hade ju en kort period av tillfällig galenskap när han var nykastrerad och hatade Floyd, men nu är de sams igen
Han åt upp min sandal häromdagen, då blev jag lite sur. Sedan flisade han räcket i trappan en natt när vi inte vaknade och förstod att han ville gå ut, och vi tyckte att han kanske kunde sagt till oss bara i stället. Men annars sköter han sig!
Han har blivit mera gosig efter kastreringen, vilket jag tycker är himla mysigt
Klok sambo. His a keeper
Otis skulle ju kunna komma hit och fixa lite rivningsarbete åt oss! Kan man liksom peka in han åt rätt håll?
Fram tills för 5 dagar sedan tyckte han att varför lägga $2000 på en jycke när det finns så många gratis på 'blocket'... nu har han ändrat sig och vill ha 'stans coolaste purebred' istället
Försöker hitta en ras som skulle kunna passa vår livsstil och det lutar mot corgi eller västgötaspets (som finns runt 30 uppfödare i Aus).
Men vi funderar på hur det fungerar med de korta benen? Kan dessa hundar hoppa upp och ner från soffor? Bilar?
Otis har blivit så redig på sista tiden han hade ju en kort period av tillfällig galenskap när han var nykastrerad och hatade Floyd, men nu är de sams igen
Han åt upp min sandal häromdagen, då blev jag lite sur. Sedan flisade han räcket i trappan en natt när vi inte vaknade och förstod att han ville gå ut, och vi tyckte att han kanske kunde sagt till oss bara i stället. Men annars sköter han sig!
Han har blivit mera gosig efter kastreringen, vilket jag tycker är himla mysigt
Ja. De kan ta sig upp på köksbord också.
Engelska drottningen ha väl en hel flock?
Japp, pembrokes och pembroke-korsningar.