Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då får han sjunga i gosskören sen20/4 får Otis säga byebye till sina kulor Tyvärr hade de ingen tidigare tid. Tror det kommer bli toppen med en kastrering på honom. Ladda börjar tydligen lukta gott nu, så han står och slickar på hennes kiss och skallrar tänder efter att hon gjort sitt..
Visst har du planer på att para Ladda? Är det i år eller senare? Hon har väl många jaktmeriter nu? Vill gärna se lite bilder på wachtel valpar, är så otroligt stöta (åtminstone på håll , vid närkontakt har jag förstått att de kan vara små monster ).20/4 får Otis säga byebye till sina kulor Tyvärr hade de ingen tidigare tid. Tror det kommer bli toppen med en kastrering på honom. Ladda börjar tydligen lukta gott nu, så han står och slickar på hennes kiss och skallrar tänder efter att hon gjort sitt..
20/4 får Otis säga byebye till sina kulor Tyvärr hade de ingen tidigare tid. Tror det kommer bli toppen med en kastrering på honom. Ladda börjar tydligen lukta gott nu, så han står och slickar på hennes kiss och skallrar tänder efter att hon gjort sitt..
Visst har du planer på att para Ladda? Är det i år eller senare? Hon har väl många jaktmeriter nu? Vill gärna se lite bilder på wachtel valpar, är så otroligt stöta (åtminstone på håll , vid närkontakt har jag förstått att de kan vara små monster ).
Det blir nog kanon! Utmaningen blir kanske att hålla honom lugn i läkeprocessen?
Bakben eller framben?Halt hund! Har sedan i söndags haltat rejält (trebent dvs) till och från. Han kan exempelvis gå normalt i 10 minuter och sedan vara blockhalt i 20 meter. Dock ser jag någon form av rörelsestörning/stelhet om jag inte inbillar mig. Man får klämma/känna/trycka överallt utan reaktion. Min första tanke var att något fastnat i tassen, men inget jag kan se. Ska till vet med honom på torsdag i annat syfte, så då får de kolla hältan också. Men har ni några tankar om vad det kan vara?
Jag som aldrig varit speciellt frusen förr fryser som fan nu sen jag blev sjuk. Främst när jag ska gå och lägga mig, sover i underställ men hackar tänder ändå.
Gissa vad Lemmy gör? Kryper tätt intill UNDER täcket! Han borde ju koka! Men husse säger att Lemmy ligger där i flera timmar, han går ner när husse kommer och lägger sig.
Mitt lilla element
Bakben eller framben?
Sängkläder i linne håller inte kvar päls som bomullsgrejer.Låter så mysigt, men hur kan du sova under fällningsperioderna när de sover med er? Här är det hundhår ÖVERALLT
Jag märker inte ens av att det är hår i sängen längreLåter så mysigt, men hur kan du sova under fällningsperioderna när de sover med er? Här är det hundhår ÖVERALLT
Jag hoppas det! Är ni nöjda med Franks kastrering? Ja, det lär bli så.. Men jag lämnar honom till pappa då, det är ju faktiskt hans hund till 50%
Det låter ju väldigt tätt med löp! Jag hade nog kollat upp det om det var min tik… Vet du något om hur ofta hennes nära släktingar löper? Sådant går ju i arv också.Jag skulle behöva få lite input angående yngsta hundens löp. Hon löpte i oktober/november förra året (löpte i ungefär 3 veckor), i slutet av december börjar mellanhunden löpa och i början av januari börjar yngsta hunden löpa igen, lika långt löp som förra gången. Jag vet ju att en hunds löp kan dra igång en annan hunds löp så då tänkte jag inte mer på det, men förra veckan började yngsta hunden löpa igen så nu är jag lite mer fundersam. Bör jag kolla upp så att hennes täta löp inte beror på cystor/vad det nu kan bero på eller ska jag avvakta och se hur nästa löp blir? Hon ultraljudades i mitten november och då såg livmodern fin ut.
+1! Min mor var här i helgen och höll på att få slaganfall. Det är ju till och med hår i kökshanddukarna! Nu är ju disken smutsig igen!Jag märker inte ens av att det är hår i sängen längre
Klart det är hår i kökshanddukarna. Det är hundhår på allt. Precis allt.+1! Min mor var här i helgen och höll på att få slaganfall. Det är ju till och med hår i kökshanddukarna! Nu är ju disken smutsig igen!