Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nya Kontaktkontraktet är bra, men den är kanske mer en påminnelse om allt som är bra att veta. Har du läst Canis Klickerträning? Jag bläddrade i den igen häromdagen och jag tycker den är vettig, men så gillar jag böcker med riktiga övningar.Någon som har rekommendationer på bra litteratur? Jag läste nog bara från Valp till stjärna när våra var valpar, men känner mig sugen på att läsa lite fler böcker inför nästa valp.
Inkallning är så mycket mera.Någon som har rekommendationer på bra litteratur? Jag läste nog bara från Valp till stjärna när våra var valpar, men känner mig sugen på att läsa lite fler böcker inför nästa valp.
Någon som har rekommendationer på bra litteratur? Jag läste nog bara från Valp till stjärna när våra var valpar, men känner mig sugen på att läsa lite fler böcker inför nästa valp.
Är så sjukt stressad över kurserna jag ska hålla. Jag avskyr deadlines. Examen är i Maj och jag har planerat in kurserna så att den sista avslutas typ 5:e Maj.
Hade tänkt hålla dem i höstas, men åkte på en tre veckors förkylning som förstörde hela min planering. Under vintern har det inte varit någon idé, eftersom det är mörkt och hemskt och jag måste vara utomhus. Så April är den enda tiden som funkar innan examen.
Dock har jag bara fått tillräckligt med anmälningar till en av kurserna
Någon som vill hjälpa mig examineras till hundinstruktör genom att gå på en övningskurs i allmänlydnad i Täby??
Absolut! Det gör jag och Ascot gärna om vi kan . Svårigheten för oss är dock att kursen behöver vara senare på dagen, tidigast 19:30 eller på helgen (då när som). Vilka dagar och tider är det?Är så sjukt stressad över kurserna jag ska hålla. Jag avskyr deadlines. Examen är i Maj och jag har planerat in kurserna så att den sista avslutas typ 5:e Maj.
Hade tänkt hålla dem i höstas, men åkte på en tre veckors förkylning som förstörde hela min planering. Under vintern har det inte varit någon idé, eftersom det är mörkt och hemskt och jag måste vara utomhus. Så April är den enda tiden som funkar innan examen.
Dock har jag bara fått tillräckligt med anmälningar till en av kurserna
Någon som vill hjälpa mig examineras till hundinstruktör genom att gå på en övningskurs i allmänlydnad i Täby??
Å den har jag tänkt köpa men glömt bort, tack!Inkallning är så mycket mera.
Jag och Ebrah kanske kan haka på! Du får gärna skriva till mig på fb hur man hittar dit osv så ska jag kolla hur det ser ut med resväg osv.
Jag och Ebrah kanske kan haka på! Du får gärna skriva till mig på fb hur man hittar dit osv så ska jag kolla hur det ser ut med resväg osv.
Åh, det hade jag och galenpannan behövt men jag kan inte de två första gångerna