Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
AnmälJag kan väl skriva lite mer då
Pratade precis med dårarnas uppfödare, mycket prat inför den stora vinthundshelg som är i Strömsholm snart. Förvånansvärt nog så har de förlängt anmälningstiden till utställningarna till den 19e (i övermorgon alltså).
Jag ska troligen till utställningen för att hjälpa en vän att visa hundar, domaren ena dagen skulle kunna gilla Ebrah (engelsk domare, de brukar vara konservativa och vilja ha salukis som ser ut "som de alltid gjort"). Sååå nu funderar jag på om jag ska anmäla trots allt.
Jag gillar inte utställningar och allt om hur det påverkar aveln. Jag spyr på facebookinlägg om utställningsresultat och somnar när folk berättar om sådant. MEN Ebrah är jäkligt tjusig och någonstans har jag en tanke om att det ju kan vara bra för domare att få se den modellen på saluki också.
Beslutsångest. Anmäler jag så kommer det kännas som slöseri med pengar. Anmäler jag inte så kommer jag bli sur över att domaren inte fått se en så fin tok som Ebrah
En uppfödarbekant skrev nu att jag får sitta i hennes tält och pussa på hennes fina hanhund om jag kommer. Det känns lockandeAnmäl
Är det någon mer än jag som har allergisk hund?
Min äter specialmat och kortisontabletterhttp://www.bukefalos.com/threads/allergitraden.1168429/
Jag har en allergisk hund och jag är, tyvärr, inte ensam.
Alla behöver en italienare!Men alltså. Jag vill ha en italiensk vinthund! Helst NU, men jag vill verkligen inte ha tre hundar på en gång. Men jag tror helt ärligt att det kommer att bli rasen på nästa hund...
/ Älskar mina galna terriers, men för tillfället är de lite väl galna och så sura och vresiga mot varandra.
Dina vinnerTounge out Tuesday i @mandalaki s ära:
Bonusbild på Ales kluvna känslor inför "nästan ko-djuren" som hon inte blir riktigt klok på.