Upp och ner på halvstryp

M

Memma

Jag har köpt ett brett halvstryphalsband i textil, och nu undrar jag lite vad som är upp och ner på det egentligen.. När hunden går på höger sida, ska strypdelen på halsbandet vara vikt i en vinkel mot mig, eller ska det liksom peka mot mig ovikt. Hoppas ni förstår hur jag menar!

Du menar inte helstryp? Det låter så på din beskrivning..?
Ett helstryp har jag (om hunden går till vänster) "vinkeln" upp MOT mig så att säga. Förstår du?

Jag tror jag förstår, och jag har ett halvstryp i textil från Gustaf & Evita. På det är det en liten logga där det står ju Gustaf & Evita, om texten ska bli rätt så, nu ska vi se om jag kan förklara, delen som du sätter fast i kopplet ska vara uppåt.. Förstår du? Det är så jag har fattat att det ska vara, och det är så jag tycker det funkar bäst.
Men om du går till din djurtillbehörsaffär kan dom säkert visa. :)

Liknande trådar

Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 148
Senast: Hermelin
·
H
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
13 414
Senast: Bulldoozer
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Många här har nog läst mina oändliga inlägg om min vikt, och jag har nu haft kontakt med en dietist och tänkte uppdatera lite i en...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
7 703
Senast: Kajsalisa
·
Övr. Hund Hej! Jag har sedan 2 år tillbaka min första hund. Hon är det finaste jag har, och att se henne lycklig är det bästa jag vet. Jag gör...
Svar
19
· Visningar
2 367
Senast: Hellhound
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka