Sv: Unikt att föda utan epidural?
Själv var jag ju liten när jag föddes 2 veckor efter beräknad tid, ca 2400 har jag för mig och lite kuvös storlek, men för pigg.
Vår son kom v 38 +? minns inte exakt och han vägde ju 3500 något (hm borde sova och inte yra här)
Än mer komiskt med dottern som kom i v 36 och vägde ungefär 2900 har jag för mig. Tänk va hon hade vägt om hon var fullgången ''
Så sova nu isället för att dumm yra på Buke kanske
Det var lite "kul" faktiskt, vet inte hur förloppet gick, men detjag vet från min farmor som fasen är kortare än vad jag är (är inte ens 158 cm lång) så fick hon rätt stora barn, pappa som var henne sförsta barn har jag för mig var stor, rejält stor till på köpet.Bara lite nyfiken, var dina lika din farmors?
Själv var jag ju liten när jag föddes 2 veckor efter beräknad tid, ca 2400 har jag för mig och lite kuvös storlek, men för pigg.
Vår son kom v 38 +? minns inte exakt och han vägde ju 3500 något (hm borde sova och inte yra här)
Än mer komiskt med dottern som kom i v 36 och vägde ungefär 2900 har jag för mig. Tänk va hon hade vägt om hon var fullgången ''
Så sova nu isället för att dumm yra på Buke kanske