Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag mådde bara illa av lustgas så jag kunde inte använda den. En del av mina kompisar säger att det är det bästa de upplevt. Så det är bara att testa på! Jag var uppe och gick med ryggbedövningen. Inga problem och jag kände inget efteråt heller. Jag fick dessutom bäckenbottenbedövning så jag födde helt utan smärta. Jag kände inte av krystvärkarna och de sa till när sonens huvud var halvt ute. Jag kände inget ens då riktigt great! Önskar att det går så lätt nästa gång... Men då får jag kanske känna på det andra upplevt?? Det löser sig. Ut kommer de.
*kl*
Blir man illamående av lustgasen eller blir man bara "borta"?
Drömförlossning? Splutt - bebis ute, kände ingenting, sprack ingenting och amningen är totalt smärtfri
Jag blev stenhög faktiskt, och någon gång var jag helt borta och allt blev svart.
Dock så hade jag mkt kraftiga värkar och dessutom väldigt snabba dvs de gick i topp direkt så lustgasen fick jag andas in typ hela tiden för att få någon effekt
Fast lustgas var nice
Ha ha, jo jag tackar. Hade ju inte varit helt fel. Som sagt, hojta till om du vill ha hela instruktionen
Mvh Miks
Ang smärtan, såhär upplevde jag det: Det gjorde fortfarande jävligt ont, fast, längre bort på nåt vis. Typ som när man går och lägger sig för att sova när man fortfarande är rätt så full man är närvarande fast inte. Då kommer nån och hugger av benet på dig! det gör ont som fan, men du bryr dig inte
Michellan, förlåt för trådkap, men jag måste bara höra mer om detta med bäckenbottenbedövningen.Jag var uppe och gick med ryggbedövningen. Inga problem och jag kände inget efteråt heller. Jag fick dessutom bäckenbottenbedövning så jag födde helt utan smärta.
Drömförlossning? Splutt - bebis ute, kände ingenting, sprack ingenting och amningen är totalt smärtfri
Så var min första förlossning och jag rekommenderar det faktiskt inte.
Jag tror det bästa tipset jag kan ge dig är: PLANERA INTE SÅ MYCKET!
Tror inte det finns några drömförlossningar om jag ska vara ärlig hur man än vrider och vänder sig så har man ju rumpan bak.
Jag planerar inte min förlossning, jag förnekar den.