Unghästchampionatet på Flyinge

Sv: Unghästchampionatet på Flyinge

Jättesnygg häst!!
Vilken dag startar ni?

Tack så mycket! Han startar på fredagen och då kommer jag vara där och vara super nervös!!!!
Då han står ca 50 mil från mig så är det inte allt för ofta jag ser honom så bara att se honom live ska bli superkul!

Sicka bakben!!!!! Mums!!! Kul att det är fler härinne som ska ner med sina uppfödningar/hästar. Ska försöka att se så många som jag bara kan!
Lycka till till alla!!!!:laugh:

3-årsdressyren går på fredag em. står det på arrangörens hemsida. Inga tider klara/utlagda än troligen pga att på fre fm går omgång 2 av 5-årsdressyren.
Tider för slutfinaler (lö-sö) kan ju inte heller läggas ut förrän man vet antal hästar, så för att få bra koll/kunna gissa lite bättre får man innan allt kommit igång gå till arrangörens hemsida och titta på "Dagsprogram"

Åh va bra!
Tack så mycket för den infon.
:bow:
Jag har ju kollat på Equipe, och där ser det ut som dom ska starta på morgonen.
Men e.m passar mej MYCKET bättre! :D

Jag har en kusin till den hästen hemma i stallet :) Så jag håller alla tummar och tår:bow:

Hästen stod tyvärr på bakbenen några gånger. Ryttaren var tvungen tvungen att lägga några volter och blev då utesluten pga fel väg.

Grattis till finalplatsen wermaeus :D

Vi fick en av våra treåringar med till finalen, de andra var lite loja och tog inte riktigt tag i uppgiften men skötte sig annars bra :laugh:

Måste Grattulera Månsane och Mellan till era och ni andra som fått era uppfödningar kvalade till Flyinge ;)

Alldeles underbart :love: Önskar er Lycka till och vem vet en dag kanske jag med får en uppfödning till Flyinge och får sitta på bänken och spy av nervositet ;)

Mia

kl

någon som sitter bänkad och tittar på 4 åringarnas hoppning?
Man kanske kan få en rapport här sen?

Tydligen är de strömavbrott på hela Flyinge.
Nått elverk i malmö som brinner och dom har sagt att de kan ta allt mellan 30min till 6 timmar att laga..

Är tydligen igång nu!

Lite intressant i 4-årshoppningen. De flesta intressanta gick i klump i början... Singular LS har helt klart intressant stam!!

Japp. Vi (jobbet) har kontor på två närliggande orter och fick rapport om att de är strömlösa och ligger helt nere. Min första tanke: Har de ström i Flyinge?! :rofl:

Är det någon som vet vilken tid finalen för 6åriga dressyrhästar startar?

Måste Grattulera Månsane och Mellan till era och ni andra som fått era uppfödningar kvalade till Flyinge ;)

Alldeles underbart :love: Önskar er Lycka till och vem vet en dag kanske jag med får en uppfödning till Flyinge och får sitta på bänken och spy av nervositet ;)

Mia

Tack! :D

Jag håller på å spy av nervositet redan nu, hemma i soffan!! :eek:

Jag har alltid sagt att tävla inte är något för mej, men att det ska va så nervöst att sitta på läktarn med....

Fast kul ska det bli! :banana:

Tack! :D

Jag håller på å spy av nervositet redan nu, hemma i soffan!! :eek:

Jag har alltid sagt att tävla inte är något för mej, men att det ska va så nervöst att sitta på läktarn med....

Fast kul ska det bli! :banana:

Det är mkt mer nervöst att sitta på läktaren än på hästryggen på tävlingsbanan och inte ett skit kan man påverka därifrån hur mkt man än står och lyfter på benen och smackar och proar, tacka vet jag att sitta på ryggen då har man ju fullt upp med annat att tänka på och tänker inte ett skit på några nerver.

Liknande trådar

Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att...
2
Svar
23
· Visningar
1 770
Hästmänniskan Jag har ett dilemma som jag kanske kan bli klokare av med hjälp av er. Drömmen är en egen liten gård med välplanerad lösdrift. För att...
2
Svar
30
· Visningar
2 431
Senast: ako
·
Hästmänniskan Har börjat ridskola för nybörjare (ingen erfarenhet) och gått 3 tillfällen, överväger att sluta då jag inte känner mig välkommen. Första...
2
Svar
20
· Visningar
2 489
Senast: Brynja
·
Ekonomi & Juridik är det nån som vet hur detta funkar? Jag har en uppfödning som blev T-märkt och såld som avelssto - nu har hon sålts två gånger till och...
Svar
16
· Visningar
2 833
Senast: MalanMjöl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka