Unghästchampionatet på Flyinge

Sv: Unghästchampionatet på Flyinge

Vad fin han ser ut :love:

Grattis till dig för din fina uppfödning ;)

Ps funderar på att lämna Dinah till Troeds iår så vi kanske syns ?

Mia

Va skoj! :laugh: Har du redan bestämt vilken hingst??!!?

Men ska du dit så får du ju komma förbi!

Jeanette

Åh, jag såg honom ! Han är jätte, jättefin ! Och jag tycker att han reds så trevligt , verkligen med stor hänsyn till att han är en bebis. Han är stor och valpig och jag har för mig att han gick med ett par betydligt mindre stora och "färdigare" hästar och så blir det så extra tydligt, men han kommer att bli superbra tror jag.

Va roligt! :laugh:

Ja han är en stor kille med stoora gångarter, tar lite mer tid å växa i kostymen än för dom som är mindre.

Och ryttaren är verkligen duktig och satsar 200% på sin ridning så det är jättekul att han är just där!

Liknande trådar

Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att...
2
Svar
23
· Visningar
1 763
Hästmänniskan Jag har ett dilemma som jag kanske kan bli klokare av med hjälp av er. Drömmen är en egen liten gård med välplanerad lösdrift. För att...
2
Svar
30
· Visningar
2 428
Senast: ako
·
Hästmänniskan Har börjat ridskola för nybörjare (ingen erfarenhet) och gått 3 tillfällen, överväger att sluta då jag inte känner mig välkommen. Första...
2
Svar
20
· Visningar
2 489
Senast: Brynja
·
Ekonomi & Juridik är det nån som vet hur detta funkar? Jag har en uppfödning som blev T-märkt och såld som avelssto - nu har hon sålts två gånger till och...
Svar
16
· Visningar
2 833
Senast: MalanMjöl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023
  • Valp 2025