Unghästar till Breeders 2007

Sv: Unghästar till Breeders 2007

Nä jag skulle tippa på att det är fler än du som inte förstår var på den där listan du skulle befinna dig :confused:

Jag gissar att Novali för att förvirra, redigerade dit min i efterhand, hon verkar lite lömsk. :devil:

Jag gissar att Novali för att förvirra, redigerade dit min i efterhand, hon verkar lite lömsk. :devil:

Ja absolut hennes beskrivningar av ditten och datten och hästen har inte stämt för fem öre hittills , hon har dolt och mörkat vilket monster hon äger :eek:

Men nu får hon tillbaka när hon skall försöka komma över den där bron i Borås på huntingen med grållen som aldrig någonsin tittar på något *hehe*

Oh, låter spännande! Läge för popcorn och filmkamera låter det som. :D

Oh, låter spännande! Läge för popcorn och filmkamera låter det som. :D

Ja det finns en anledning till att inte jag är inbjuden till tävlingen , inte ens som publik :devil:

Men vem vet jag kanske dyker upp där i buskarna vid bron :angel:

Ja absolut hennes beskrivningar av ditten och datten och hästen har inte stämt för fem öre hittills , hon har dolt och mörkat vilket monster hon äger :eek:

Men nu får hon tillbaka när hon skall försöka komma över den där bron i Borås på huntingen med grållen som aldrig någonsin tittar på något *hehe*

Hmmm....tralla la...vänta lite nu....VEM var det som hade min häst i TVÅ veckor i somras och ändå inte klarar att hoppa en liten terrängbana med honom????:angel:

Att överföra sin dikesfobi på en stackars unghäst och sen skylla på honom talar ju för sig självt....:devil:

Hmmm....tralla la...vänta lite nu....VEM var det som hade min häst i TVÅ veckor i somras och ändå inte klarar att hoppa en liten terrängbana med honom????:angel:

Att överföra sin dikesfobi på en stackars unghäst och sen skylla på honom talar ju för sig självt....:devil:

Okey och hur många terränghinder hoppade vi under dom veckorna :smirk:

Din KOKOSNÖT! Ser du inte att det INTE är jag överhuvudtaget????:crazy:

Klart jag ser att det inte är du, vad trodde du? Jag bara tänker på tvånget att ha din hemska till-hästen-utprovade-han-får-ont-i-ryggen-annars hoppsadel, sicken tur att den var på omstoppning i somras så du inte KUNDE tvinga med en sådan hemsk sadel

Klart jag ser att det inte är du, vad trodde du? Jag bara tänker på tvånget att ha din hemska till-hästen-utprovade-han-får-ont-i-ryggen-annars hoppsadel, sicken tur att den var på omstoppning i somras så du inte KUNDE tvinga med en sådan hemsk sadel

Ursäkter ursäkter....:devil:

Liknande trådar

S
Distans Nedan är utdrag ur en annan tråd, där jag svarade på ett inlägg Jessica gjorde och hennes text inflikad längst ner: Mycket intressant...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
11 671
Senast: Habina
·
V
Fälttävlan Jag har funderat mycket ända sedan gammelns tråd här ang förberedelser för FT. NU var det kanske en "klumpig" tråd som tydligen var som...
2
Svar
26
· Visningar
2 524
Senast: Undret
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Valp 2024