Unghästar till Breeders 2007

Sv: Unghästar till Breeders 2007

Varför kan jag helt plötsligt inte lägga in bilder utan måste lägga länk?? hmm...testar lite mer

Det funkade inte heller...får fundera på detta. Har ju alltid kunnat det förut...provar igen...

ok, det funkade men attans stor bild!

Senast ändrad:

Han är inte vidare lik sig :) Men fin! :love:
Lycka till med honom.

Min 5-åring ska kvala är det tänkt. Han ser ut så här:

cassiusrose2.061105.jpg

Fin häst!
Ännu ett bevis på att jag gjorde rätt som röstade på er till årets uppfödare!

Grattis till titeln och lycka till!
Fortsätt i samma stil!

Nähä, för det vill jag göra :p

Men, jo, det är en ära att bli slagen av någon av Poohs hästar :D

Här kommer min femåring:
7617380.jpg

Ni får fantisera fram tassarna själva.

Ni lär ju redan hört mig klaga, men det är surt att NM och finalen ligger samma helg. :mad:
Får väl kanske ta och göra som en viss ponnyryttare, och ta helikopter mellan de olika tävlingplatserna. :D

Senast ändrad:

:rofl:

Det skulle va nåt va?
Ett jäkla susande fram och tillbaka skulle det bli eftersom det är flera moment. :p

Ger mig inte utan måste prova mer om jag inte kan få dessa bilder att funka!
Straussjuni2002.jpg

Lillemanmariestad.jpg

Sisådärja! Trägen vinner...

Ja, tänk att de små liven kan ändra sig så! Från liten brun talle till stor skimmelbuse!:love:

Fiiiin häst, Murray! Riktig fin häst...jag är inte ett dugg lessen över att NM går samtidigt!:devil: ;)

Jaa Pooh, vad säger man?? Inte nog med att han är jättefin, 5 spänn på att den går som en klocka i alla moment???:bow:

Det vet man inte förrän det är över! ;) Men med Niklas på ryggen så blir det spännande. :love:

Vilken tur för dig att en annan med Baffin som morfar ska bli mamma i år..annars hade du fått nöja dig med silver i finalen i år ;) Men Självklart kommer vi hålla alla tummar vi kan för Cassius i år!! Någon annan Pooh häst blir det ju inte i år :banana:

halvknapp

Med alla dessa fina hästar får vi kanske ta och dela på guldet. Alla nöjda och glada :) :bump:

Liknande trådar

S
Distans Nedan är utdrag ur en annan tråd, där jag svarade på ett inlägg Jessica gjorde och hennes text inflikad längst ner: Mycket intressant...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
11 671
Senast: Habina
·
V
Fälttävlan Jag har funderat mycket ända sedan gammelns tråd här ang förberedelser för FT. NU var det kanske en "klumpig" tråd som tydligen var som...
2
Svar
26
· Visningar
2 524
Senast: Undret
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar