Unghäst-VM

Mrs L

Trådstartare
Snart är det dags att åka neråt genom Europa igen. Ska bli såå najs o få se allt fina unghästar...kommer dock sakna vår supportande hästägare!!! Men som ja vet kommer sitta hemma o vakta både mobilen o datorn ;)

Sv: Unghäst-VM

Det går nästa helg..inte full koll på vilka som ska gå, Mister Pooh vet ja iallafall :d Sen har Viktoria sin 6åring, Dagis ska dit med någon. Hilton med nån tror ja...Warrens har nog nån som Lilja ska rida med tror ja...sen vet ja inte flera....

De som är uttagna för Sverige är (enligt Ridsport):
6-åringar:
Mister Pooh/Niklas Lindbäck, Tubber Rebel/Dag Albert, Mr Spiritus/Anna Hilton, Moustic de Canta x/Viktoria Carlerbäck, EX200/Nina Lija och Be my Access xx/Elin Götesson.

7-åringar:
Luron/Anna Nilsson, Lester de la Pree/Anna Hilton, First Lady/Niklas Jonsson och Minh/Ylva Tevell.

Snart är det dags att åka neråt genom Europa igen. Ska bli såå najs o få se allt fina unghästar...kommer dock sakna vår supportande hästägare!!! Men som ja vet kommer sitta hemma o vakta både mobilen o datorn ;)

:o Du menar väl inte mig!? :rofl:

vad kul att elin har en så pass fin unghäst.
för visst var de hon som red tamme fan ? *rotar i minnet*

Den står nästan i grannstallet. Den är jättefin, ett riktigt maffigt fullblod efter Be my cheif :)
Hoppas verkligen det går bra för dem och alla andra med såklart :D

Tycker åxå de e kul att Elin ska starta!! Hoppas de år jätte bra för henne, och alla andra såklart!

*kl*
63 hästar av 64 i 6-årsklassen gick igenom besiktningen idag. I morgon går de dressyren. Nervöst!
7-åringarna krumelurar på fredag.

Håller självklart tummarna hårt för mister! Lova att skriva hur det går hela tiden!

Får jag bara rapporter om hur det går så skriver jag så klart. Mister startar dressyren sist, vid lunchtid idag. :)

Håller tummarna som bara den!!!
Hoppas att han fortsätter att glänsa, precis som han brukar!!:banana:

Er det noen som vet om det finnes en web-side som det kommer resultater på? Jeg er oppdretter av en hest som går i 6-års klassen, men har ikke klart å komme meg til Frankrike p.g.a. jobb.:mad:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Breeders i fälttävlan har precis avslutats och nu står det klart vilka hästar och ryttare som får åka till unghäst-VM i Frankrike om...
Svar
0
· Visningar
330
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 015
Senast: MML
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Nu är det påsk igen och det är den värsta hög tiden förmig. Så justnu på minner väldigt mycket om väldigt jobbiga saker. Men det är ändå...
2
Svar
32
· Visningar
2 124
Senast: Flixon
·
Hästmänniskan Jag miste min häst akut för 2 mån sen. Världens snällaste, finaste och gulligaste kompis sedan 10 år tillbaka.Så älskad.Så saknad.❤️...
Svar
9
· Visningar
895
Senast: yamyam
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Hård nacke