Unghäst VM, Le Lion d´Angers

Sv: Unghäst VM, Le Lion d´Angers

Hurra, arrangörens hemsida går att läsa-det står på engelska så man slipper rådbråka sina antika franskkunskaper. Kul att följa gänget-önskar alla lycka till. Missa inte att se terrängen direkt på lördag med start 9.30 !

Jaha o Brunt Sto på 14:e plats efter dressyren med 60,3 straff, Malin Larsson i topp på en snygg 4:e plats med 3:e bästa dressyren så här långt. Sen kom övriga svenskar på 19:e resp.24:e så här långt.

Är Brun Ryttare nöjd tro?

Och kan nu svara själv på min fråga efter att Betti rapporterat! Dom var jättenöjda med Brunt Sto men tyvärr så var domarna svårflirtade, sa Betti.

Men nu återstår ju bara det roliga!

HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA...:bump:

*KL

Vet inte om jag är blind för att jag är trött, men jag hittar inga resultat från dressyren på arrangörens hemsida.. Jag är ju nyfiken juh

För mig buffrar det bara... Undrar om det kanske är så många som tittar att det blir segt för oss (jag) som var sena

För mig med. Jag vart så glad när det sparkade igång men nu är det ganska enerverande

Rutan ett stopp på första vattnet, annars jättefin enligt MB.

Jag blir tokig på de jäkla fransmännen, dels den dåliga webb-tvn och inga onlineresultat! Det är ett VM!! :devil:

Snart dags för Chrille, han rider 12.30.

Crille er fejlfri i terræn!
I mål præcis på idealtiden.
Grattis!

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka