Unghäst VM, Le Lion d´Angers

Sv: Unghäst VM, Le Lion d´Angers

Tack tjejer! Jag skall spara lite rosa dryck till er :p

Jag har dock bara köpt utan bubblor, den smakar bättre ;)

7233_1135958924177_1383454829_371692_1698308_n.jpg

Jag hoppas att det där är en mycket liten människa (refererar till mig själv som är lite under 180 och konstaterar att jag inte skulle vilja hoppa något som gick över mitt huvud!!)

:angel: :D

Den mycket lilla människan är 165 cm...... :angel:

Men det är ju en häck :D Nån av våra mer rutinerade på plats uttalade sig att "hindret skulle platsa på vilken 3-stjärning bana som helst"

Vadå? 165 cm är mycket litet :angel: det är i alla fall mindre än en häck på typ 2 m (ryser vid tanken)...

Hey, ny gren som får förbundet att darra ända ner i sandalerna... terränghöjdhoppning!!! :D

Men för att starta det måste du först kvala i vanlig höjdhoppning, six bar el liknande :D Minst 2,20 måste man hoppa så det blir säker ridning i terrängen sen :angel: :rofl:

Jag hoppas att det där är en mycket liten människa (refererar till mig själv som är lite under 180 och konstaterar att jag inte skulle vilja hoppa något som gick över mitt huvud!!)

:angel: :D

180????? Jättekvinna! :rofl:

/Nova som mäter 164,5 och definitivt är längre än Lill-Betti men som alla som haft en maxad ponny nån gång vet så mäter man olika i olika län!:devil:

180????? Jättekvinna! :rofl:

/Nova som mäter 164,5 och definitivt är längre än Lill-Betti men som alla som haft en maxad ponny nån gång vet så mäter man olika i olika län!:devil:

Jag tror du tror att du är längre än vad du är :angel:

Nejdå!:D Jag tror att jag vet att jag är längre än Lill-Betti förstår du, lilla vän....:devil:

För att sätta punkt på denna del av debatten så får jag presentera en otäck sanning :devil:

Nova är större än Lill-Betti men inte längre....;)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• 🎄Jul 2024🎄
  • Sånger som du hatar
  • Vad gör vi? Del CCIV

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka