Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tittade på Brigadör idag faktiskt, och funderade på varför han inte hade fler avkommor.. Han verkar ju vara en fin hingst ju!
Ulrika
Jag tror tyvärr att han upplevs som ointressant av de få som känner till honom, och av gammal svensk stam, trots att hans pappa Le Mistral var e Leuthen - Irco Marco - Maximus. Le Mistral är placerad i svår hoppning i Danmark, men det känner säkert inte många heller till, liksom att Brigadörs mamma och hennes helsyster också gått svår hoppning.
Ursäkta att jag låter lite uppgiven, men ibland förstår jag verkligen inte varför vissa hingstar blir poppis och andra inte....
DET ÄR JU DET SOM ÄR-HAN HAR EN RIKTIGT ROLIG STAM, HAN HOPPAR FINT MM- Vi kanske skulle göra en liten "Buke-kupp", och anmäla våra fina ston till Brigadör i vårskulle vara lite roligt,eller hur...
![]()
Jag tar gärna mitt sto till Brigadör! Hon är ju inte lika fin som dinamen hon duger gott!
Vill än en gång påpeka att Brigadörs pappa Le Mistral har prestationshingstar till pappa, morfar, mormorsfar och mormorsmorfar!
Leuthen msv hopp, Irco Marco svår hopp, Maximus msv hopp och Parnass svår hopp! Snacka om att vara prestationsavlad på både fäderne och möderne!