Underlag i ridhus!

jemeni

Trådstartare
Jag har precis flyttat till nytt stall där de har ett mindre ridhus, var och provred detta häromdagen och det är verkligen katastrof.....
mjukt i mitten och stenhårt på kortsidorna.

Jag fattar ju att förmodligen måste vi byta hela underlaget men nu behöver jag er hjälp vad ska man lägga in för underlag?

Sv: Underlag i ridhus!

går det inte att harva? eller ni kanske redan har försökt det?

jag skulle lägga terratex om jag hade ridhus. :d

Sv: Underlag i ridhus!

Varför inte kolla med de ridhus du ridit i och fråga vad de har i de som du gillar.
På klubben har vi sand och spån som funkar bra om det sköts.:D
I stallet där jag står har vi sand blandat med filtmatta och det har fast med bra grepp (du är välkommen att komma och titta) nackdelen är att de behöver vattnas rejält nu på sommaren för att inte damma.

Liknande trådar

Anläggning Behöver hjälp att förstå hur detta ”omöjliga” kan ske! Min häst står i en utebox. Det är totalt två uteboxar som hör till stallet, så... 2
Svar
39
· Visningar
3 919
Senast: jemeni
·
Skola & Jobb Jag har fått nytt jobb. Något helt annat än innan och byter verkligen riktning i livet. Blev nästan head-huntad till tjänsten (som... 2 3
Svar
46
· Visningar
5 816
Senast: Elo
·
R
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
7 137
Senast: mamman
·
Övr. Katt På sorglig och förekommen anledning hänger jag just nu mycket i FB-grupper där man kan efterlysa försvunna katter, både den grupp som är... 3 4 5
Svar
80
· Visningar
3 903
Senast: Capybara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Distansritt
  • Fälttävlans-tråden 2025