Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ni med hundgård, vad har ni för underlag?
Har ni nån sorts "klack"/ram i botten som sektionerna står på?
Först hade vi tänkt gjuta en platta men känns trist (?), vi måste dock ha rymningssäkert då hon älskar att gräva.
Jag som bara har hundgårde till valpar när jag inte orkar eller kan passa på dom,har ställt sektionerna direkt på gräset,men insåg nu när det har regnat konstant att jag måste hitta en bättre lösning på gång/springdelen för där blev det leråker.
Förslag?
Som fd hästägare så borde jag ha kommit på det själv.....Vi fyllde våran med spån. Det var gräs från början. Sen blev det lervälling. Köpte spån och hällde ett ca 10 cm tjockt lager. Fyller på ett par balar i bland. Torkar fort upp om det har regnat.
Som fd hästägare så borde jag ha kommit på det själv.....
Tack!
Vi funderar på att gräva ner viraduk, sedan ev grus av nått slag och flis överst. Pappa kan få tag i viraduk från jobbet när de kasseras så det blir gratis.
Var inne på telefonstolpar som ram, men som @AraSlei skriver så känns det tveksamt mtp gift..
i ramen la vi markduk och armeringsjärn
Nån som kan länka till de rymmande beaglarna?Finns det verkligen något som stoppar en rymningsbenägen beagle??? Grattis i så fall