Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag får väl offra mig då!
Bered er på bildbomb för nu har jag hela bärbara hårddisken här bredvid.
Har en del bilder som får det att slå lite extra i hjärtat så här kommer dom ..
Först bästa hjärtat, Erro.
Sista för idag.
Mitt hjärtas flicka, Dalla frá Laugavöllum.
Hon som gick från att kallas galen till att nu leva som läromästare till en ursöt ungdomstjej.
Fina fina Dalla...
Hade inte råd att ha honom kvar och tycker att han förtjänar någon som ger honom all den tid och uppmärksamhet som han förtjänar. I den situationen jag var, var det varken fysiskt eller psykiskt möjligt att ha en häst....
Saknar honom mer än allt och idag är första gången som jag ens tittar på en bild på honom sen han åkte. Det gör ont men jag vet att jag gjorde rätt och jag vet att han har det bra!
Jag bild nr två! Ser precis ut som min Geisli. Synd att man inte kan lägga upp bilder från sitt mänskliga minne. Jag har precis en sådan bild på min Gesili i minnet när min kusin rider honom men i en annan miljö. Tänk er en snötäckt ridbana en sen kväll med skog bakom och stora vita snöflingor som singlar ner och ett ekipage i harmoni i en dansande tölt.
Juridik & Ekonomi
Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
Hundavel & Ras Ja med jakthundar avlar man väl inte bara på jaktegenskaper utan också på just förmågan att lyssna på människan? Vem vill ha en jakthund...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.