Underbara ridbilder!

bellabus

Trådstartare
Jag vill inspireras och tror inte jag är ensam!

Det behöver inte vara bilder där man sitter perfekt och allting stämmer utan bilder som ger en känsla hur underbart det är att vara ryttare.

Detta är en tråd där man kan kika in när inspirationen tryter och inget vill sig.

Sv: Underbara ridbilder!

Jag har tyvärr inget själv att bjuda på som är med islandshästar när det gäller mysiga ridbilder.

Men visst, jag kan uppdatera om 1 år om ni orkar vänta :D

Jag får väl offra mig då!
Bered er på bildbomb för nu har jag hela bärbara hårddisken här bredvid.
Har en del bilder som får det att slå lite extra i hjärtat så här kommer dom ..
Först bästa hjärtat, Erro.
32372183.jpg

32372185.jpg

32372201.jpg

32372246.jpg

32372299.jpg

32372301.jpg

Kan inte mer än hålla med, och det tror jag nya ägaren gör också :)

(PS. Kommer fler hästar, går igenom mapparna nu ;) )

Sista för idag.
Mitt hjärtas flicka, Dalla frá Laugavöllum.
Hon som gick från att kallas galen till att nu leva som läromästare till en ursöt ungdomstjej.
Fina fina Dalla...
32916288.jpg

33016996.jpg

33016997.jpg

33016998.jpg

33016999.jpg

Får man fråga varför du sålde honom?:o:d

Hade inte råd att ha honom kvar och tycker att han förtjänar någon som ger honom all den tid och uppmärksamhet som han förtjänar. I den situationen jag var, var det varken fysiskt eller psykiskt möjligt att ha en häst....
Saknar honom mer än allt och idag är första gången som jag ens tittar på en bild på honom sen han åkte. Det gör ont men jag vet att jag gjorde rätt och jag vet att han har det bra! :love:

Åh va trist men det är ju bra att du vet att han har det bra=) Förstår att det är jobbigt att se denna fina häst!:love:

Karma från Slätterne :love:
32916280.jpg

32916281.jpg

32916282.jpg

32916288.jpg

Jag :love: bild nr två! Ser precis ut som min Geisli. Synd att man inte kan lägga upp bilder från sitt mänskliga minne. Jag har precis en sådan bild på min Gesili i minnet när min kusin rider honom men i en annan miljö. Tänk er en snötäckt ridbana en sen kväll med skog bakom och stora vita snöflingor som singlar ner och ett ekipage i harmoni i en dansande tölt.

Alla bilder du la ut är ju helt underbara, men Erro är det där + extra allt :love:

Vilken känsla man fick i dina bilder!

Fasiken, nu blev jag ännu mer ridsugen :D

Tänkte lägga in några ridbilder som jag hittade. :)

Vinteraktivitet :D Alla (inkl. hästen) hade fruktansvärt roligt. :bump:
33018002.jpg

33018005.jpg

33018006.jpg

Den här räknas väl också som ridbild? :idea:
33018007.jpg

Såg nu att alla är från vintern, återkommer kanske någon annan gång med mer somriga ridbilder. :D

Men vad passligt att du satt sommarbilder, så kunde jag sätta bara vinterbilder. :angel:;)

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 169
Senast: Squie
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 438
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
2 006
Senast: tuaphua
·
Kultur Reflekterar lite har besökt Gripsholms slott, Livrustkammaren och Stockholms slott och tidigare har jag också gått guidad tur på...
Svar
5
· Visningar
612
Senast: CaisaCax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka