underBARA barn!

nevin

Trådstartare
Är det någon mer som ska på mässan nästa helg?

Jag ska släpa dit stackars sambon, han tror inte jag är klok som vill gå på sånt! Men jag tycker det är jätteroligt, och då ska jag också införskaffa en sjal till lillen som jag hoppas han kommer gilla. Han är väldigt nöjd så länge han får hänga på mig, och det borde ju bli något enklare om jag kan vira in honom i en sån istället för att behöva hålla i honom hela tiden...


Sen blir det nog lite kläder, och förhoppningsvis hittar vi en monter med barnsäkerhet så vi kan barnsäkra huset.
 
Sv: underBARA barn!

Hade gärna gått.

Var på barn&baby mässan i gbg i våras.
Jason var då knappa 3 månader.

Var toppenkul...
Hade gärna sett att det var mer kläder.
Men den mässan e ju bara i startgroparna ännu.
 
Sv: underBARA barn!

Nästa helg, dvs första i november, eller helgen den här veckan 27-28/10?

Hoppas på november...
 
Sv: underBARA barn!

2-4 november
(själv ska jag på ponnyutställning på lördagen och sälja barnkläder på söndagen så det blir ingen mässa i år)
 
Sv: underBARA barn!

2-4 november!

och så ska man läsa hela tråden innan man svarar, såg att du redan fått svar.
 
Sv: underBARA barn!

Jag kommer nog få gå lite själv, sambon håller nog bara ut ett litet tag!
 
Sv: underBARA barn!

2-4 november
(själv ska jag på ponnyutställning på lördagen och sälja barnkläder på söndagen så det blir ingen mässa i år)

Vi kan ju i allafall rekommendera mässan. Jag använder fortfarande det jag köpte där,,,,,,,,:angel:

Eller i allafall dem som jag köpte saker till använder dem forfarande.
 
Sv: underBARA barn!

Jag kanske ska gå.
Det är byggmodellmässa i Frescati också, så min sambo och son är där hela helgen. Funderar på om jag ska ta mig tid att gå på båda, eller bara en.
 
Sv: underBARA barn!

Suveränt! Jag är ändå i Sthlm den helgen, passar ju utmärkt. Vet inte än vilken av dagarna det blir dock.
 
Sv: underBARA barn!

Jamen, Buke-fika låter kul! Jag har två vilda troll och min mamma med mig, men nog kan vi samlas och fika en stund.
 
Sv: underBARA barn!

Vi kan ju i allafall rekommendera mässan. Jag använder fortfarande det jag köpte där,,,,,,,,:angel:

Eller i allafall dem som jag köpte saker till använder dem forfarande.
Hmm Undrans om jag ska lägga ut foto på den snygga mössan med innehåll? :angel:

Jag köpte träpussel i form av en katt och ett med 10 elefanter på rad, de ligger utspridda över hela huset...
Men denna används flitigt fortfarande, är inne på andra barnet och har fungerat MINST så bra som jag hoppades!
signespringcykel1.jpg
 
Sv: underBARA barn!

Japp, en sån köpte jag för 2 år sen också, helnöjd! Dessvärre punka just nu när minstingen skulle börja köra på den (jag är ingen cykelfixare...)
 
Sv: underBARA barn!

Kom på fredagen så kan du få låna en mei tai på mässan så du slipper släpa vagn inne på mässan! :angel:
 
Sv: underBARA barn!

Tycker jag är en ypperlig 3-årspresent, Selma fick sin i Julklapp...
 

Liknande trådar

Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
8 791
Senast: lundsbo
·
Äldre Detta är ett väldigt svårt ämne för mig just nu och jag skulle gärna höra fler åsikter, jag ber om ursäkt för att det är så långt och...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
9 524
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag är verkligen inne i ett flow nu när det gäller ridningen. Det är SÅ roligt, och som @Araminta skrev något som jag måste försöka ta...
Svar
0
· Visningar
467
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 306
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp