Tycker du Snurris drar på sig röster? Det var väl ändå längesen?
Nä, allvarligt, jag drog till med vad jag kunde få ihop. Förhoppningsvis bättring imorgon. :(
Nä, tycker inte alls det var längesen. Bättring? Du tror alltså det var fel att lyncha snurris?

Nä, tycker inte alls det var längesen. Bättring? Du tror alltså det var fel att lyncha snurris?
Jag tycker det var längesen, ja.

Jag har ingen aning om ifall det var bra eller dåligt att lyncha Snurris, jag behöver se uppdateringen för det, med bättring menar jag orken att teoria.
Jag har haft en tung dag.

Jag tycker det var längesen, ja.

Jag har ingen aning om ifall det var bra eller dåligt att lyncha Snurris, jag behöver se uppdateringen för det, med bättring menar jag orken att teoria.
Jag har haft en tung dag.

Det var bara några lekar sen som hon var nära att lynchas dag 1 när hon hade viktig specialroll. Du var ulv och käkade henne istället då.

Röstlista DL1 kl 21.30

19:25 Hedinn röstar på Idahoe
19:44 quarter4ever röstar på Gabby_Ossi
19:57 hemlig röstar på Hedinn
20:42 Idahoe röstar på quarter4ever
21:06 bollen__ röstar på Habina
21:18 Snurrfian röstar på Bumpo
21:20 Gabby_Ossi röstar på Snurrfian
21:24 bumpo röstar på Quarter4ever
21:25 Habina röstar på idahoe
21:26 LenaH röstar på Snurrfian
21:29 cirkus röstar på Snurrfian
21:29 Niyama röstar på Gabby_Ossi

jag blir lätt nervös över att jag är den första som får två röster på mig . sedan kommer det en andra röst på Idahoe samt på snurrfian som sedan också får en tredje avgörande röst på sig i denna lynchen
Det ser ut som att det är rätt många som "tassar på tå"? typ?
snurrfian var ju god och hennes roll kunde ju lika gärna dra med sig en god som ond så om jag hade haft den rollen hade jag inte heller valt att ta med mig någon i döden i DL1 när det inte var tvunget

G_O och Bumpo skulle kunna vara i lyan ihop som lägger en röst på mig och och snurrfian för att få två goda upp till lynch då kanske?(och ja jag är medveten om att det är en godförklaring av mig själv att skriva så ) Även habina kan ju hamna i det facket om Idahoe är god?
kanske är mer intressant att se på de som INTE fick röster på sig i denna DL?
Klart som korvspad är att inte snurrfian och bumpo är i lyan ihop i vart fall...

Röstlista DL1 kl 21.30

19:25 Hedinn röstar på Idahoe
19:44 quarter4ever röstar på Gabby_Ossi
19:57 hemlig röstar på Hedinn
20:42 Idahoe röstar på quarter4ever
21:06 bollen__ röstar på Habina
21:18 Snurrfian röstar på Bumpo
21:20 Gabby_Ossi röstar på Snurrfian
21:24 bumpo röstar på Quarter4ever
21:25 Habina röstar på idahoe
21:26 LenaH röstar på Snurrfian
21:29 cirkus röstar på Snurrfian
21:29 Niyama röstar på Gabby_Ossi

jag blir lätt nervös över att jag är den första som får två röster på mig . sedan kommer det en andra röst på Idahoe samt på snurrfian som sedan också får en tredje avgörande röst på sig i denna lynchen
Det ser ut som att det är rätt många som "tassar på tå"? typ?
snurrfian var ju god och hennes roll kunde ju lika gärna dra med sig en god som ond så om jag hade haft den rollen hade jag inte heller valt att ta med mig någon i döden i DL1 när det inte var tvunget

G_O och Bumpo skulle kunna vara i lyan ihop som lägger en röst på mig och och snurrfian för att få två goda upp till lynch då kanske?(och ja jag är medveten om att det är en godförklaring av mig själv att skriva så ) Även habina kan ju hamna i det facket om Idahoe är god?
kanske är mer intressant att se på de som INTE fick röster på sig i denna DL?
Klart som korvspad är att inte snurrfian och bumpo är i lyan ihop i vart fall...
Att Snurrfian inte är i lyan har vi nog alla insett :p. Vad menar du med min fetning i ditt citat?

Att Snurrfian inte är i lyan har vi nog alla insett :p. Vad menar du med min fetning i ditt citat?
tja iom att snurrfian var god så torde hon ju inte vara i lyan med bumpo? ( jag hade en teori om att bumpos andra röst på mig skulle kunna betyda att hon var i lyan? :) ) och tjohoo jag fortsätre att godförklara mig själv :angel: men men

@quarter4ever hur kommer det sig att du verkar utesluta attbåde snurrfian och jag är goda?
nej då det gör jag inte (väl?) jag resonerar över mitt perspektiv och inget annat - tror jag?
(skulle kunna) men jag är öppen för att lynchen helt gick i ondas favör också (det brukar ju vara så ofta i DL1)
tillägg: menar då alltså att de som fick flest röster i denna första dl samtliga, eller till övervägande del var goda

Senast ändrad:
tja iom att snurrfian var god så torde hon ju inte vara i lyan med bumpo? ( jag hade en teori om att bumpos andra röst på mig skulle kunna betyda att hon var i lyan? :) ) och tjohoo jag fortsätre att godförklara mig själv :angel: men men
Det säger väl sig självt att de inte är i lyan tillsammans i och med Snurris roll. Vad klurig du känns idag :p

Det säger väl sig självt att de inte är i lyan tillsammans i och med Snurris roll. Vad klurig du känns idag :p
klurig:D
jaja det tar jag som beröm när jag mest annars får stekpannor och förvirrad i huvudet (U know the feeling- right?) ;)
jo jag vet att det var spel mot "öppet mål" att de inte var i lyan ihop

@Mirtai och övriga.
Jag kommer behöva lägga en tidig röst imorgon, då jag jobbar 13-21 och sen ska köra närmare 10 mil hem. Tidig innebär innan 13....Om jag hinner tittar jag in innan 21, men det beror helt på hur mycket det är på jobbet.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 769
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar... 40 41 42
Svar
827
· Visningar
16 856
Senast: Niyama
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 012
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 840
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka