För att summera upp mina tankar.
FiaM - Hon biter sig envetet fast i teroier från Myrten om att jag eventuellt skrivit fel, och felet skulle då vara ett förtydligande som hon anser onödigt. Hon hittar misstankar lite här och var, vissa med någon slags grund, andra helt oförklarliga. Är hon en förvirrad god eller en i lyan som vill misstänkliggöra mig. Hon bidrar inte med så mycket själv annars utan kommer med knepiga analyser med konstiga förutsättningar såsom att Rathe alltid röstar på olika. Jag har skrivit åtskilligt om henne i flera inlägg. Jag vet ärligt inte om hon är ond eller god, men jag tror hon är ond.
Hedin har inte kommit med mycket själv, har legat sjuk och upprepar mest folks tankar. Verkar mer angelägen att anklaga folk än att hitta anledningar att göra det.. Jag har ingen klar bild av henne men hon verkar som vanlig, ganska svår att tyda.
Lilltess_Gabby har varit mycket osynlig. Jag håller henne åt goda hållet trots det. Det är lite jag har att gå på mest vad en av våra lynschade spelare inte gjorde vid ett skumt uttalade. Jag tror denna person höll Lilltess som god och på goda grunder. Jag är dock öppen för att jag kan ha missuppfattat eller feltolkat och
Snurrfia har jag nästan glömt bort hittills. Jag har alltid svårt att läsa henne och tycker alltid hon är skum. Även i denna lek har hon kommit med märkliga uttalanden. Jag kan inte bestämma mig för om hon är ond eller god men måste titta närmre på det om jag får tid.
Sedna är en skicklig spelare trots att hon är nybörjare. Jag har aldrig sett henne spela ond tidigare så jag har ingen referens men hon verkar mindre skärpt än tidigare. Verkar besatt av Rathe och ägnar spaltmeter åt karaktären. Det är ett intressant ämne men i alla hennes funderingar så verkar hon vilja dölja något. Ta till exempel genomgången för att utröna om LenaH är ond eller god. Hur kan man då förbise att Rathe faktiskt har en synlig röst?
Hon drar också lätt snabba och ofta förhastade slutsatser. Jag skriver att jag håller en spelare åt goda hållet och jag har godförklarat denne. Jag ifrågasätter ifrågasätter en del teorier om LenaH och det tolkas snabbt som jag försvarar henne.
Jag har inte specialgranskat alla teorier om alla men jag får hela tiden känslan av att hon på förhand vill ha en person i ett visst fack såsom hon vet facit och sedan skarvar hon för att få ihop det. Ett konkret exempel är inlägg 404 så sammanfattar hon själv väl min kritik. Där menar hon i tidigare resonemang att jag försvarar LenaH och sedan när hon ska ge exempel så är det korta ifågasättande av teorier som "Är det inte lika för alla? Ond som god kämpar väl rimligen för sitt lag eller?"
Detta får mig att tro att Sedna är en skicklig spelar som sitter i lyan.
Artline är den enda person jag tycker verkar genomgod och genomärlig. Hon granskar inlägg av alla förutsättningslöst, drar egna slutsatser och förirrar sig inte i anklagelser mot folk som visar sig vara tveksamma eller grundlösa. Jag känner en genuin önskan att hitta onda från henne.
LenaM Tror jag sitter i lyan. Jag tror Rathe har varit för upptagen att få det hela att gå lyans väg och har Rathe har förmodligen inte haft mycket val annat än att säkra upp röstningen. Ja jag kan vara grundlurad men jag tror inte det.
Postar det här och återkommer med lite till