Jag tycker att det är jättesvårt att komma in efter att ha varit borta från att leka ulvlekar så länge, jag har förklarat detta i tidigare lekar också men jag är inte så mångordig av mig någonsin. Dock att säga att jag bara flyter med och att jag inte gör något själv och bara hakar på tycker jag inte riktigt är sant men det är nog för att jag, från mitt håll, läser inlägg jag finner intressanta, det är inte alltid jag läser inlägg till fullo som är ifrågasättningar och liknande då de sällan är något som leder till inblick i vem som är ond eller god.
Hittills kan jag säga att jag förstår de två "lägrena" gällande lena, jag står själv mer på att lena sannolikt är ond. Jag försökte fundera på vilka anledningar det annars skulle finnas för att hon är kvar efter minst två lottdragningar och eftersom att jag inte tror att någon spelare kan ha så mycket tur, tror jag att hon fått hjälp att hålla sig vid liv av lyan. Mumorsan röstar på LenaH (igen, ja, men jag har förhoppningsvis rätt).
Hittills kan jag säga att jag förstår de två "lägrena" gällande lena, jag står själv mer på att lena sannolikt är ond. Jag försökte fundera på vilka anledningar det annars skulle finnas för att hon är kvar efter minst två lottdragningar och eftersom att jag inte tror att någon spelare kan ha så mycket tur, tror jag att hon fått hjälp att hålla sig vid liv av lyan. Mumorsan röstar på LenaH (igen, ja, men jag har förhoppningsvis rätt).